Gruppindelning Knutstorp

Jag är med på att din dikt el vad det nu e är djuuuuupt melodifestivalstingelinginspirerad, men den är riktigt dålig :arsele

Monterat ringklocka på Missilen än? Isf kan du ju använda din musikaliska ådra till att spela en plingeling när du blir omkörd :tummenupp

Du VET att du aldrig kommer att köra om Missilen, spelar ingen roll vad du köper...:rofl

Angående rinklocka, finns ju mer du skall tänka på...
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3185084&postcount=9

Kul att du köpt ny hoj, nu måste du ju nästan bli snabb? Den e jätte fin, o tuff...:D

Emblas nya fina Racer...

Bifogat

• image_1_75640big.jpg
    image_1_75640big.jpg
    182.7 KB · Visningar: 41
OM någon kör 1.15 i gul grupp så är dom i mitt tycke i fel grupp,

Kör du 1.15 i gul så ligger man ständigt på omkörning och lär varva en o annan. I alla fall på Knutstorp. Det hör till ovanligheterna att någon kör så fort i Gul faktiskt och ja, kör man 15 tider bör man absolut upp i röd.

Grupp indelningen är för många väldigt prestige laddat. Samma personer ligger och kör om en massa de första 2 uppvärmningsvarven när de igentligen borde ligga bak i fältet. Svårt att komma åt sådant omoget beteende. Vissa verkar tro att det är typen av hoj som avgör vilken grupp man kör i, istället för ens egna förmåga.

1,15 kör ju de snabbaste i gul grupp...

\Masonit

Grupptillhörigheten är för vissa prestigeladdat ja, men jag tycker ändå överlag det fungerar bra på SSEMSEs körningar. Men om Du som deltagare har problem med någon som "prestigebokar" sig, så är det välkommet att säga till din instruktör på förarmötet som vi har mellan passen så tittar vi på det.
Det är det bästa sättet att komma åt den typen av beteende tror jag.

Vill också passa på att påpeka att "regelrätt" omkörning inte är tillåtet dom två första varven, utan det handlar om att täppa till luckor. Sköts inte detta går vi tillbaka till ankled dom två första varven...

Last edited:
Tänkte jag skulle dyka ut o kika lite när ni kör! Min gröna man är ju kvar uppe i storstan än så länge.

Så väl mött i depån!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back