Grisar på vägen.

..det stod ett litet liv i Fagersta, på väg mot racerbanan (obs - milt ironiskt :fakta) till Ängelsberg idag...såg allt hur han reagerade och famlade efter dB-mätare och botblocket när italienskan kom mullrande.

Men när han såg att det var en Ducati så brast han upp i ett smajl - hade man TJört tiller eller något annat räppel ( :fakta :rofl ) så hade det blivit batonG, kjetinG och avsparkade backspeglar samtidigt.

Annars var nejderna behagligt befriade från vänner i blått idag.

/J

..det stod ett litet liv i Fagersta, på väg mot racerbanan (obs - milt ironiskt :fakta) till Ängelsberg idag...såg allt hur han reagerade och famlade efter dB-mätare och botblocket när italienskan kom mullrande.

Men när han såg att det var en Ducati så brast han upp i ett smajl - hade man TJört tiller eller något annat räppel ( :fakta :rofl ) så hade det blivit batonG, kjetinG och avsparkade backspeglar samtidigt.

Annars var nejderna behagligt befriade från vänner i blått idag.

/J

Du..... ta du jäävligt lugnt nu, jäääävligt lugnt! :mad: F*n vaf jag VILL köra ifrån dig asså, jag VILL..:4skrika
.
.
.
.Yeah, right... good luck! :rolleyes:

Du..... ta du jäävligt lugnt nu, jäääävligt lugnt! :mad: F*n vaf jag VILL köra ifrån dig asså, jag VILL..:4skrika
.
.
.
.Yeah, right... good luck! :rolleyes:

Don't worry, be happy, it can be done

http://www.holley.com/types/V-Twin Systems.asp

Varning för pigs on the road utanför Örtagården (med omnejd)! OBS att de även har helikopter på span!
http://www.polisen.se/Vastmanland/Aktuellt/Handelser/Vastmanland/2009-07-29-1031-Forsvunnen-person-Vasteras/

:hihi jaaa, va faan?

Vafaaaan, får man inte visa sig utomhus i morronrock utan å bli tagen för 67-årig tant???? Jösses
:D

Last edited:
Stod en radiobil och en konstapel på motorcykel på salavägen i höjd med romfartuna kyrka för drygt en timme sen. Tack till touring-motorcykeln jag mötte för varningen ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT