Grisar på vägen.

..det stod ett litet liv i Fagersta, på väg mot racerbanan (obs - milt ironiskt :fakta) till Ängelsberg idag...såg allt hur han reagerade och famlade efter dB-mätare och botblocket när italienskan kom mullrande.

Men när han såg att det var en Ducati så brast han upp i ett smajl - hade man TJört tiller eller något annat räppel ( :fakta :rofl ) så hade det blivit batonG, kjetinG och avsparkade backspeglar samtidigt.

Annars var nejderna behagligt befriade från vänner i blått idag.

/J

..det stod ett litet liv i Fagersta, på väg mot racerbanan (obs - milt ironiskt :fakta) till Ängelsberg idag...såg allt hur han reagerade och famlade efter dB-mätare och botblocket när italienskan kom mullrande.

Men när han såg att det var en Ducati så brast han upp i ett smajl - hade man TJört tiller eller något annat räppel ( :fakta :rofl ) så hade det blivit batonG, kjetinG och avsparkade backspeglar samtidigt.

Annars var nejderna behagligt befriade från vänner i blått idag.

/J

Du..... ta du jäävligt lugnt nu, jäääävligt lugnt! :mad: F*n vaf jag VILL köra ifrån dig asså, jag VILL..:4skrika
.
.
.
.Yeah, right... good luck! :rolleyes:

Du..... ta du jäävligt lugnt nu, jäääävligt lugnt! :mad: F*n vaf jag VILL köra ifrån dig asså, jag VILL..:4skrika
.
.
.
.Yeah, right... good luck! :rolleyes:

Don't worry, be happy, it can be done

http://www.holley.com/types/V-Twin Systems.asp

Varning för pigs on the road utanför Örtagården (med omnejd)! OBS att de även har helikopter på span!
http://www.polisen.se/Vastmanland/Aktuellt/Handelser/Vastmanland/2009-07-29-1031-Forsvunnen-person-Vasteras/

:hihi jaaa, va faan?

Vafaaaan, får man inte visa sig utomhus i morronrock utan å bli tagen för 67-årig tant???? Jösses
:D

Last edited:
Stod en radiobil och en konstapel på motorcykel på salavägen i höjd med romfartuna kyrka för drygt en timme sen. Tack till touring-motorcykeln jag mötte för varningen ;)

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back