Då vill vi ju se lite bilder... tror det togs en hel del sådanna i böjan av kvällen, för det va nån som gämde sig bakom en kamera hela kvällen....
Lägg dem i bildertråden så vi sammlar alla bilder på samma ställe nu ifall swedie får för sig att göra nån tok-rensning igen:
Tackar för en jätte trevlig kväll trots dyngraka människor, borttappade underkläder och fjortis nuppande på toan... Tyckte kvällen va grymville nästan inte att elden skulle brinna ut så jag va tvungen att åka hem
![]()
Var ju inte bara på toan som det sexades till. Vi var några stycken som fick försklassig underhållning från soffan i köket. En dam från vår något mindre grannstad hade sällskap en grabb. Det undersöktes både halsmandlar, letades
efter bröstcancer och kanske även prostatacancer.. Båda var nog friska dock för de log lite nöjt när de lämnade köket för att gå ut och fortsätta festa.

Började fundera varför jag har så ont i nacken idag och kom på att Förgöraren och jag hade vårt egna lilla Metaltown. Att jag aldrig lär mig att headbanga inte är bra

Som vanligt blev man mer än planerat onykter och hade hejdlöst kul!
Tack Mark för buggen!
Last edited: