Grillkalas/fest?

Då vill vi ju se lite bilder... tror det togs en hel del sådanna i böjan av kvällen, för det va nån som gämde sig bakom en kamera hela kvällen....

Lägg dem i bildertråden så vi sammlar alla bilder på samma ställe nu ifall swedie får för sig att göra nån tok-rensning igen :gnissla:

Tackar för en jätte trevlig kväll trots dyngraka människor, borttappade underkläder och fjortis nuppande på toan... Tyckte kvällen va grym :yoparty ville nästan inte att elden skulle brinna ut så jag va tvungen att åka hem :)

Var ju inte bara på toan som det sexades till. Vi var några stycken som fick försklassig underhållning från soffan i köket. En dam från vår något mindre grannstad hade sällskap en grabb. Det undersöktes både halsmandlar, letades
efter bröstcancer och kanske även prostatacancer.. Båda var nog friska dock för de log lite nöjt när de lämnade köket för att gå ut och fortsätta festa. :rolleyes:

Började fundera varför jag har så ont i nacken idag och kom på att Förgöraren och jag hade vårt egna lilla Metaltown. Att jag aldrig lär mig att headbanga inte är bra :rock

Som vanligt blev man mer än planerat onykter och hade hejdlöst kul!
Tack Mark för buggen!

Last edited:
Då vill vi ju se lite bilder... tror det togs en hel del sådanna i böjan av kvällen, för det va nån som gämde sig bakom en kamera hela kvällen....

Lägg dem i bildertråden så vi sammlar alla bilder på samma ställe nu ifall swedie får för sig att göra nån tok-rensning igen :gnissla:

Tackar för en jätte trevlig kväll trots dyngraka människor, borttappade underkläder och fjortis nuppande på toan... Tyckte kvällen va grym :yoparty ville nästan inte att elden skulle brinna ut så jag va tvungen att åka hem :)

Jag vill också tacka för en trevlig kväll med goa människor, bra redbull och liten brasa:D
Blomman du var klar vackrast av oss alla :tuttar
Vad hände med poolen då? :)

3029796 Jag vill också tacka för en trevlig kväll med goa människor, bra redbull och liten brasa:D
Blomman du var klar vackrast av oss alla :tuttar
Vad hände med poolen då? :)
Tackar och bockar för den komplimangen :)

Fast ja tyckte det va coolt att ni körde hoj dit och hem :rock:

Petrus, du behöver inte göra oss vakrare, vi vill se den råa sanningen ;)

Tackar och bockar för den komplimangen :)

Fast ja tyckte det va coolt att ni körde hoj dit och hem :rock:

Petrus, du behöver inte göra oss vakrare, vi vill se den råa sanningen ;)

Ingen fara, ni var så fina allihop så någon retuschering av det slaget behövs inte. :tuttar

Jaha, vafan? Varför var inte jag med då?

Ja just det ja, jag jobbade ju kl 09.00 till 22.00 igårkväll... fifan...
nästa gång...

Jaha, vafan? Varför var inte jag med då?

Ja just det ja, jag jobbade ju kl 09.00 till 22.00 igårkväll... fifan...
nästa gång...

kunde kommit efter.. åkte nog inte därifrån före 5... och jag va inte sist :tummenupp

Var ju inte bara på toan som det sexades till. Vi var några stycken som fick försklassig underhållning från soffan i köket. En dam från vår något mindre grannstad hade sällskap en grabb. Det undersöktes både halsmandlar, letades
efter bröstcancer och kanske även prostatacancer.. Båda var nog friska dock för de log lite nöjt när de lämnade köket för att gå ut och fortsätta festa. :rolleyes:

Ja det var riktig kul att se. Hade riktigt svårt att inte skratta högt när dom höll på i soffan och trodde att ingen såg dem.:D

Fan det var kul att komma dit, till den "lilla brasan" ! Roliga snubbar!! Långa Farbrorn skrattade jag väldigt gott åt/med!

Vafalls??? Idkades det Samlag?? Hoppas han tog betalt, 50kr är gängse taxa!Måste varit när vi åkt va?

Tacka och bockar!
/Kongo

3031490 Fan det var kul att komma dit, till den "lilla brasan" ! Roliga snubbar!! Långa Farbrorn skrattade jag väldigt gott åt/med!

Vafalls??? Idkades det Samlag?? Hoppas han tog betalt, 50kr är gängse taxa!Måste varit när vi åkt va?

Tacka och bockar!
/Kongo
Ja frågan är om du fick betalt? :tungan:

Tack för i lördags :fyllisar Det var roligt att träffa några av er även om det inte blev så många som jag pratade med. Fick i alla fall reda på några saker; Häggen är riktigt fingerfärdig :tuttar Pinky bjuder på snus :tummenupp och så vet jag vilket lag Bus-Bo håller på :yoparty

Skoj att få träffa lite nya ansikten (Kongo med polare, Mikke osv)

Men jävlar vad jag mådde i söndags.

Vaknade vid 1300 och mådde skit,släpade mig upp isoffan och drack lite vatten...15 min senare hängde jag över altanräcket och gav det till rosenbuskarna...

Vi räknade ut att det hade inköpts ca 17 öl i lördags...Skrutten drack nästan alla :rolleyes:

Jag är för gammal för sådan här :hihi

Skoj att få träffa lite nya ansikten (Kongo med polare, Mikke osv)

Vaknade vid 1300 och mådde skit,släpade mig upp isoffan och drack lite vatten...15 min senare hängde jag över altanräcket och gav det till rosenbuskarna...

Vi räknade ut att det hade inköpts ca 17 öl i lördags...Skrutten drack nästan alla :rolleyes:

Jag är för gammal för sådan här :hihi

Ahh... du menar altanräcket som ja rev ner tidigare i lördags när vi grillade...:D

Ja vi tackar Kongos polare för en trevlig kväll :pannkyss

Tack för i lördags :fyllisar Det var roligt att träffa några av er även om det inte blev så många som jag pratade med. Fick i alla fall reda på några saker; Häggen är riktigt fingerfärdig :tuttar Pinky bjuder på snus :tummenupp och så vet jag vilket lag Bus-Bo håller på :yoparty

Haha det va ju bara en liten sak jag är bra på... en sån där man egentligen inte behöver va bra på :D iaf inte med en hand. :yoparty
Tackför en trevlig kväll du med... akta svansen nästa gång. någon kan trampa på den :tungan :pannkyss haha nej det va elakt förlåt.

Ahh... du menar altanräcket som ja rev ner tidigare i lördags när vi grillade...:D

Ja vi tackar Kongos polare för en trevlig kväll :pannkyss

haha jasså är du en sån du.. då vågar man ju inte bjuda hem dig på fest då inte :D

Last edited:
3032254 Haha det va ju bara en liten sak jag är bra på... en sån där man egentligen inte behöver va bra på :D iaf inte med en hand. :yoparty
Tackför en trevlig kväll du med... akta svansen nästa gång. någon kan trampa på den :tungan :pannkyss haha nej det va elakt förlåt.

haha jasså är du en sån du.. då vågar man ju inte bjuda hem dig på fest då inte :D
Dom har inget altanräcke :7peta:

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...