Grillkalas/fest?

Har inte bestämt mig än hur ja gör, får fjäska för brorsan lite då kanske man kan ta sig dit o hem utan bil eller hoj:tuttar

WCX ligger ju ute speciellt centralt:mad: :huvet

haha klart du ska.. för nu ska supas :tummenupp

Nej det ligger ju inte det... annars kanske vi hisingsbor kan samla ihop oss och åka buss dit och ha värsta förfesten på bussen dit allesammans tillsammans? :banana :fyllisar :öl :mattias :bow :corn :Rockbanan[/QUOTE]

Vart ligger det exakt?:va

haha klart du ska.. för nu ska supas :tummenupp

Nej det ligger ju inte det... annars kanske vi hisingsbor kan samla ihop oss och åka buss dit och ha värsta förfesten på bussen dit allesammans tillsammans? :banana :fyllisar :öl :mattias :bow :corn :Rockbanan

Om det blir så kan det vara en bra idé att skriva här i tråden vilken tid och vilka bussar (antar att det blir nåt byte?) det blir så att folk kan hoppa på partybussen på vägen. :)

jaja ingen har ringt så då tar jag antingen och väntar in duke_gollum eller tar bussen själv då...

Sicket party det kommer att vara när jag kommer dit efter jobbet :yoparty

Ses sent i kväll alla galna partyprissar!!
:tummenupp

Last edited:
pssssssst.. öppnar första ölen och tvingar bort baksmällan...

dags att mumma sig under armen och gör sig klar för partaj! :fyllisar

Då vill vi ju se lite bilder... tror det togs en hel del sådanna i böjan av kvällen, för det va nån som gämde sig bakom en kamera hela kvällen....

Lägg dem i bildertråden så vi sammlar alla bilder på samma ställe nu ifall swedie får för sig att göra nån tok-rensning igen :gnissla:

Tackar för en jätte trevlig kväll trots dyngraka människor, borttappade underkläder och fjortis nuppande på toan... Tyckte kvällen va grym :yoparty ville nästan inte att elden skulle brinna ut så jag va tvungen att åka hem :)

Håller med Blomman! Det var en riktigt trevlig fest, kul att träffa lite folk här ifrån sh! :tummenupp

Nu är man nyfiken på bilderna :)

Då vill vi ju se lite bilder... tror det togs en hel del sådanna i böjan av kvällen, för det va nån som gämde sig bakom en kamera hela kvällen....

Lägg dem i bildertråden så vi sammlar alla bilder på samma ställe nu ifall swedie får för sig att göra nån tok-rensning igen :gnissla:

Tackar för en jätte trevlig kväll trots dyngraka människor, borttappade underkläder och fjortis nuppande på toan... Tyckte kvällen va grym :yoparty ville nästan inte att elden skulle brinna ut så jag va tvungen att åka hem :)

ba det fjortisnuppa på toan? det missa jag... fast jag kanske klassade in under dyngrak :D vem tappa bort underkläderna? fan va jag verkar ha missat saker som du va med om...
ja det va nice där vid elden på slutet :tummenupp :pannkyss

tack för en kul fest alla...

Hmm, varför var man astrött och nykter, hade kanske blivit lite fart på loftet annars...:tuttar

ba det fjortisnuppa på toan? det missa jag... fast jag kanske klassade in under dyngrak :D vem tappa bort underkläderna? fan va jag verkar ha missat saker som du va med om...
ja det va nice där vid elden på slutet :tummenupp :pannkyss

tack för en kul fest alla...

Ja det va det tydligen, dom som kom sist tror jag det va, dom va väl dom enda som klassades in som fjortisar?

vet inte vem som hade tappat underkläderna :rolleyes:

Däremot vet jag vem som va dyngrak och vem som inte va det :tungan

BILDER :tuttar :yoparty

Ja det va det tydligen, dom som kom sist tror jag det va, dom va väl dom enda som klassades in som fjortisar?

vet inte vem som hade tappat underkläderna :rolleyes:

Däremot vet jag vem som va dyngrak och vem som inte va det :tungan

BILDER :tuttar :yoparty

Sitter och mekar med bilderna nu. kommer en tråd om dom så snart dom är klara. :hej
Tack alla som kom! Det var skitkul!

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...