Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur går det med poolen ???
jag måste veta om ja ska göra 400 situps om dagen tills lördag nu eller om ja kan skita i det![]()
man vill ju inte anstränga sig i onödan och slita ut kroppen i förtid. Kommer ändå inte springa ner stränderna i sommar så det räcker om jag klarar av WCX tunnan3021866Det e ju badsäsong så kör du på i vilket fall!
Bjuder Ni in vem fan som helst?!...
... Isåfall kommer jag![]()
Jag är ändå i trakterna (läs Uddevalla) på VM:et där...
man vill ju inte anstränga sig i onödan och slita ut kroppen i förtid. Kommer ändå inte springa ner stränderna i sommar så det räcker om jag klarar av WCX tunnan![]()
man vill ju inte anstränga sig i onödan och slita ut kroppen i förtid. Kommer ändå inte springa ner stränderna i sommar så det räcker om jag klarar av WCX tunnan![]()
Fan nu måste ja finurla ut nån bra hämd mot Gottis, han hade ju lovat.. och som vanligt har munnen gått i ett om detta.... Ja några lättklädda damer blir det då inte i så fall, undra om jag har nån gammal overall nånstan i nått skåp tro...3023364Det e ju badsäsong så kör du på!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nej det blir nog ingen tunna men du får komma i bikini om du vill.
Fan nu måste ja finurla ut nån bra hämd mot Gottis, han hade ju lovat.. och som vanligt har munnen gått i ett om detta.... Ja några lättklädda damer blir det då inte i så fall, undra om jag har nån gammal overall nånstan i nått skåp tro...
hämd... hämd... hämd....
Fan nu måste ja finurla ut nån bra hämd mot Gottis, han hade ju lovat.. och som vanligt har munnen gått i ett om detta.... Ja några lättklädda damer blir det då inte i så fall, undra om jag har nån gammal overall nånstan i nått skåp tro...
hämd... hämd... hämd....
Jag borde faktiskt komma på lördag.
Jaha jag är allså DJ/bartender/lekledare fan borde kräva betalt snart![]()
![]()
hmmm, 30/6 ... Metaltown jueee.....![]()
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |