Grillkalas/fest?

Snart är det dags!

Vi blir nog en salig blandning folk. Hoppas man kan få en liten skymt av solen oxå!

Hur går det med poolen ???

jag måste veta om ja ska göra 400 situps om dagen tills lördag nu eller om ja kan skita i det :hihi

Bjuder Ni in vem fan som helst?!...

... Isåfall kommer jag :tungan

Jag är ändå i trakterna (läs Uddevalla) på VM:et där...

Bjuder Ni in vem fan som helst?!...

... Isåfall kommer jag :tungan

Jag är ändå i trakterna (läs Uddevalla) på VM:et där...

Ja, Uddevalla är ju nästan krypavstånd :D. Visst är det öppet för vem fan som helst.. näst intill iaf :fyllisar

man vill ju inte anstränga sig i onödan och slita ut kroppen i förtid. Kommer ändå inte springa ner stränderna i sommar så det räcker om jag klarar av WCX tunnan ;)

Lättare att odla badring så man flyter ordentligt om man råkar trilla i nån vattensamling

Last edited:
man vill ju inte anstränga sig i onödan och slita ut kroppen i förtid. Kommer ändå inte springa ner stränderna i sommar så det räcker om jag klarar av WCX tunnan ;)

Det e ju badsäsong så kör du på!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nej det blir nog ingen tunna men du får komma i bikini om du vill.

3023364 Det e ju badsäsong så kör du på!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nej det blir nog ingen tunna men du får komma i bikini om du vill.
Fan nu måste ja finurla ut nån bra hämd mot Gottis, han hade ju lovat.. och som vanligt har munnen gått i ett om detta.... Ja några lättklädda damer blir det då inte i så fall, undra om jag har nån gammal overall nånstan i nått skåp tro... :hihi

hämd... hämd... hämd....

Fan nu måste ja finurla ut nån bra hämd mot Gottis, han hade ju lovat.. och som vanligt har munnen gått i ett om detta.... Ja några lättklädda damer blir det då inte i så fall, undra om jag har nån gammal overall nånstan i nått skåp tro... :hihi

hämd... hämd... hämd....

har du några kläder då?....vet annars vart du har lite o hämta:tungan

Vet inte om jag vågar komma ens.... dels så har säkert Gottis hammaren i högsta hugg och dels så verkar blomman va sugen på att hitta på en massa jäkelskap.. nej man kanske skulle komma iaf så man får se det... hör av dig om maten gottis.

hämd... hämd... hämd....

jag lovar att det finns en liten pool till dej :D :D

Grillar o samt matverktyg finns !

Baren e öppen så ni behöver inte ta med eget.

Till er som bara vill komma o grilla o ta med barnen så går det utmärkt Gottis är lekledare hela dagen:pannkyss

Jaha jag är allså DJ/bartender/lekledare fan borde kräva betalt snart :rolleyes: :pannkyss

Nu till en förfrågan jag skulle uppskatta om det önskar en viss musik så får man gärna ta med sig cd skivor både vanliga och MP3 jag har laptopen med mig :) hinner inte tanka hem 300 skivor precis efter som alla har olika smak

Nej blomman det blir ingen carola i så fall hej hej micky det kan va ett undantag :D

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien