Gratis skjut.....

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Hoj
letar....
....ning.. :machinegu nu trodde ni nått era fulingar :D

Är det fler än jag som får betalt för att springa runt i gröna kläder o panga i skogen??

Det är väl gratis skjutning om nått o ett betalt nöje :)

Roligt,

...tills någon som skjuter tillbaks, snabbare och bättre...:rolleyes:

jag blir aldrig stor...hihi..... man måste ju få nånn sorts återbäring på alla pengar man betalar i skatt...då kan man lika gärna fåna runt lite i terrängen o skjuta upp dom..

Är med grön klädd, var tyvär för överkvalifiserad för att köra hoj inom det militära (hur man nu kan bli det?) så jag tränas till att köra stridsbåt på Amf1

Är med grön klädd, var tyvär för överkvalifiserad för att köra hoj inom det militära (hur man nu kan bli det?) så jag tränas till att köra stridsbåt på Amf1

Var glad att du får köra Stridsbåt istället för sunkiga armecyklar.:)

Fast hur fan din inskrivningsförättare tänkte när han ansåg dit överkvalificerad vet jag inte då jag känner åtminstone 2st som ligger i toppen i enduroSM som båda var MC ordnanser under lumpen:va

Var glad att du får köra Stridsbåt istället för sunkiga armecyklar.:)

Fast hur fan din inskrivningsförättare tänkte när han ansåg dit överkvalificerad vet jag inte då jag känner åtminstone 2st som ligger i toppen i enduroSM som båda var MC ordnanser under lumpen:va
Överkvalificerad anses man vara när man duger till en svårare eller viktigare tjänst än den man är överkvalificerad för.
Lumpen är slöseri med tid.
12 månader för att lära sig bädda sängen och skita i skogen.

Det är jävligt skoj att skjuta men jag har alltid tyckt att grönisarna är ett gäng fåntrattar så jag skjuter privat, det är lika skoj ändå. Ak:n får dock stå i vapenskåpet alltför ofta då styvfar inte låter mig skjuta med den hur som helst, rättare sagt aldrig faktiskt :mad:

Det är jävligt skoj att skjuta men jag har alltid tyckt att grönisarna är ett gäng fåntrattar så jag skjuter privat, det är lika skoj ändå. Ak:n får dock stå i vapenskåpet alltför ofta då styvfar inte låter mig skjuta med den hur som helst, rättare sagt aldrig faktiskt :mad:

DIn styvfar är en klok man! / HAN HATAR DIG!

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025