Gratis skjut.....

K-Man; mr triggerhappy! :7peta var det A eller C igår?[/QUOTE skrev:
C & B varav jag bara sköt C. Fråga Hult hur det gick... ladda med tomt magsin, skjuta på fel figur osv osv.:rofl minst 12 bort!

//spenk

"Får betalt"? Det där är väl en definitionsfråga.. hur lite kan räknas som att få betalt? :)

när jag låg inne fick jag 40:- om dan o 4000:- i muckbidrag... observara inte lön utan BIDRAG...

mina soldater som muckade på F7 03 fick fan så mkt mer..

Fäst nycklarna i kroken sedan ner i fickan med krok+nyckel. Ta även din mag-lite och sätt i fästet sedan öppnar du din benficka (vid knäet) och stoppar ner mag:en där så ska du se att du inte låter som en bjällra längre :D :tummenupp

Jag är inte född igår.
Det ska va lite smidigt också.

o stora magliten har man ju med sig ofta, inte.

men tack ändå...

när jag låg inne fick jag 40:- om dan o 4000:- i muckbidrag... observara inte lön utan BIDRAG...

mina soldater som muckade på F7 03 fick fan så mkt mer..

40 spänn i timmen? Sicket glidarliv... kommer jag upp i fyra spänn får jag nog vara glad. Men å andra sidan får man ligga i myggbemängda surhål och hålla sig vaken på alldeles för lite sömn! :tummenupp

I timmen...hey killen vi pratar om dan alltså 40 kr per dag...inga stora pengar där inte..:D

Vafan fick ni betalt? Själv fick man stryk, om man hade tur, sen som plåster på såren var det 2 dagars övning på ålning medelst hasning över torkad leråker i grötkläder. Som mat fick vi en skopa svarta flugor (som bet och la ägg innanför huden) med lite ärtsoppa kletat runt flugkroppen.

Betalt? Bah!

hrmm. nöje o nöje:confused: 30 spänn om dagen, alla besparingar försvann under tiden man låg inne, och ett par tusingar i muckarbidrag. Ja kan man kalla det betalt nöje, 7 1/2 månad har det stulit av ens liv hade man vetat bättre hade man nog vapenvägrat, då hade man iaf haft det torrt o fint i 3 månader istället.. staten är ju fortfarande skyldig en pengar med ränta skulle man kunna säga...

hrmm. nöje o nöje:confused: 30 spänn om dagen, alla besparingar försvann under tiden man låg inne, och ett par tusingar i muckarbidrag. Ja kan man kalla det betalt nöje, 7 1/2 månad har det stulit av ens liv hade man vetat bättre hade man nog vapenvägrat, då hade man iaf haft det torrt o fint i 3 månader istället.. staten är ju fortfarande skyldig en pengar med ränta skulle man kunna säga...

Eller så tar man fast anställning, låter försvarsmakten yrkesutbilda en i 2 år, med lön , traktamente , rese ersättning. Bra kompensation för det uteblivna året...

Nyheter
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Back