K-Man; mr triggerhappy! :7peta var det A eller C igår?[/QUOTE skrev:C & B varav jag bara sköt C. Fråga Hult hur det gick... ladda med tomt magsin, skjuta på fel figur osv osv.minst 12 bort!
//spenk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
K-Man; mr triggerhappy! :7peta var det A eller C igår?[/QUOTE skrev:C & B varav jag bara sköt C. Fråga Hult hur det gick... ladda med tomt magsin, skjuta på fel figur osv osv.minst 12 bort!
//spenk
"Får betalt"? Det där är väl en definitionsfråga.. hur lite kan räknas som att få betalt?![]()
Fäst nycklarna i kroken sedan ner i fickan med krok+nyckel. Ta även din mag-lite och sätt i fästet sedan öppnar du din benficka (vid knäet) och stoppar ner mag:en där så ska du se att du inte låter som en bjällra längre![]()
![]()
när jag låg inne fick jag 40:- om dan o 4000:- i muckbidrag... observara inte lön utan BIDRAG...
mina soldater som muckade på F7 03 fick fan så mkt mer..
40 spänn i timmen? Sicket glidarliv...![]()
I timmen...hey killen vi pratar om dan alltså 40 kr per dag...inga stora pengar där inte..![]()
hrmm. nöje o nöje30 spänn om dagen, alla besparingar försvann under tiden man låg inne, och ett par tusingar i muckarbidrag. Ja kan man kalla det betalt nöje, 7 1/2 månad har det stulit av ens liv hade man vetat bättre hade man nog vapenvägrat, då hade man iaf haft det torrt o fint i 3 månader istället.. staten är ju fortfarande skyldig en pengar med ränta skulle man kunna säga...
I timmen...hey killen vi pratar om dan alltså 40 kr per dag...inga stora pengar där inte..![]()
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |