Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gottis skrev:2486169Ska jag va ärlig så uppfattade jag aldrig själv vad som hände därför ville jag se det på kort..båda fotograferna vid sandlådan sa att jag blev på körd samma fabbe och några andra polare som stod och såg allt..men som det ser ut på korten så får jag ju räta upp för att komma runt och missar
men sjysst start än då med tanke på att startade sist och ligger före magnus pållson som startade på en 23 plats
men får väl tacka min polare Ingmar för att bli uthängd i en egen tråd
GSXR1100R skrev:2486374Om lyckas att torpedera mig på Lördag så blir jag grymt imponerad.
Martinus skrev:2487367Några fler bilder på en ledsen kille.

Depåbitchen skrev:2487662..skrev han som höll på att bli torpederad av en RGV 250 på Sviestad.![]()
Klart du ska köra erf:et Gottis!
den som är sugen på att köra hör av sej inga Krasch kungarMartinus skrev:2487367Några fler bilder på en ledsen kille.

Gottis skrev:2487912Kör du med mej lr Båda mina piloter lämnade återbud ikväll på grund av jobbetden som är sugen på att köra hör av sej inga Krasch kungar
HATAR SAND![]()
Triggerhappy skrev:2488073Jag står kanske utan styrning...har gott om däck !! Locka,locka.
MÄH....jag e f-n ingen kraschkung. 2 små vurpor på 12 år gör ingen kraschkung !!!don_tomazo skrev:2488088INGA kraschkungar!![]()
Gottis skrev:2487912Kör du med mej lr Båda mina piloter lämnade återbud ikväll på grund av jobbetden som är sugen på att köra hör av sej inga Krasch kungar
HATAR SAND![]()

Hur snabba piloter e du ute efter?Gottis skrev:2487912Kör du med mej lr Båda mina piloter lämnade återbud ikväll på grund av jobbetden som är sugen på att köra hör av sej inga Krasch kungar
Triggerhappy skrev:2488104MÄH....jag e f-n ingen kraschkung. 2 små vurpor på 12 år gör ingen kraschkung !!!

don_tomazo skrev:2488123Skit i dom andra åren. Det är ju två vurpor på ett år ju![]()
TriggerNogger skrev:2488130...dom andra åren kanske han inte ens körde... NoggerTrigger
*lubbar för livet och väntar på hämnd*
don_tomazo skrev:2488123Skit i dom andra åren. Det är ju två vurpor på ett år ju![]()
Triggerhappy skrev:2488138Alla slutar ju inte sina säsonger med en lyxtur i ambulanshelikopter och Tralladon på silverfatHÄÄÄÄMND
![]()
![]()
Nogger skrev:2488130...dom andra åren kanske han inte ens körde... NoggerTrigger
*lubbar för livet och väntar på hämnd*
Nogger skrev:2488145....en av få i det här landet som får något för skattepengarna !! Både flyga och fria droger !!!3 år sen på dagen idag...
![]()
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife