Gottis stupar på Falken

bilder

:tummenupp

Bifogat

• IMGP1831.JPG
    IMGP1831.JPG
    86.1 KB · Visningar: 120
  • IMGP1832.JPG
    IMGP1832.JPG
    92.3 KB · Visningar: 68
  • IMGP1833.JPG
    IMGP1833.JPG
    89 KB · Visningar: 80
Min uppfattning av det hela är att när Gottis höll sitt spår & börja lägga ner, så bytte #98 kurs och tog kurvan längre ut, samtidigt som gottis håller sitt. Spåren korsa varandra = krock.

Race fair and square.

Gottis skrev:
2486169 Ska jag va ärlig så uppfattade jag aldrig själv vad som hände därför ville jag se det på kort..båda fotograferna vid sandlådan sa att jag blev på körd samma fabbe och några andra polare som stod och såg allt..men som det ser ut på korten så får jag ju räta upp för att komma runt och missar

men sjysst start än då med tanke på att startade sist och ligger före magnus pållson som startade på en 23 plats

men får väl tacka min polare Ingmar för att bli uthängd i en egen tråd

hehe...Vi har lekt i samma sandlåda nu :)

Jag stod på första parkett och såg allt och det var absolut kontakt, jag hörde tillochmed smällen.
Jag såg och lärde och gorde en lika bra start fram till kurvan, men sen fortsatte jag racet ut och slutade 13:e :banana

Depåbitchen skrev:
2487662 ..skrev han som höll på att bli torpederad av en RGV 250 på Sviestad. :D

Klart du ska köra erf:et Gottis!

Kör du med mej lr Båda mina piloter lämnade återbud ikväll på grund av jobbet :argpådato den som är sugen på att köra hör av sej inga Krasch kungar

Martinus skrev:
2487367 Några fler bilder på en ledsen kille.

HATAR SAND :näsblod

Last edited:
Usch sluta var elak mot stackarn!
Inte snällt utav er.
Gottis se över kroppen din nu!
Sedan på et igen som jag skrev innan:tummenupp

Gottis skrev:
2487912 Kör du med mej lr Båda mina piloter lämnade återbud ikväll på grund av jobbet :argpådato den som är sugen på att köra hör av sej inga Krasch kungar

Jag står kanske utan styrning...har gott om däck !! Locka,locka.

fan då kan inte jag heller köra med honom.

vi hade i allafalll tur med vädret

Gottis skrev:
2487912 Kör du med mej lr Båda mina piloter lämnade återbud ikväll på grund av jobbet :argpådato den som är sugen på att köra hör av sej inga Krasch kungar

....håller mig på hjulen i "maklig" takt... :) men din hoj pallar nog inte + 0.1 ton :tungan

Gottis skrev:
Hur snabba piloter e du ute efter?
Vilken hoj ska det åkas på?
//Håkan

Nogger skrev:
2488130 ...dom andra åren kanske han inte ens körde... Nogger :pannkyss Trigger

*lubbar för livet och väntar på hämnd*

Alla slutar ju inte sina säsonger med en lyxtur i ambulanshelikopter och Tralladon på silverfat :mad: HÄÄÄÄMND:mad:

:D

don_tomazo skrev:
2488123 Skit i dom andra åren. Det är ju två vurpor på ett år ju :tungan

Asså va f-n , att du ens kan åka hoj utan att ha en brandbil med dig hajjar jag inte-...du är den enda som verkligen kör med flames :mad:

He he:D

Last edited:
Triggerhappy skrev:
2488138 Alla slutar ju inte sina säsonger med en lyxtur i ambulanshelikopter och Tralladon på silverfat :mad: HÄÄÄÄMND:mad:

:D

....en av få i det här landet som får något för skattepengarna !! Både flyga och fria droger !!! :tummenupp 3 år sen på dagen idag...:rolleyes:

Nogger skrev:
2488145 ....en av få i det här landet som får något för skattepengarna !! Både flyga och fria droger !!! :tummenupp 3 år sen på dagen idag...:rolleyes:

Shit, tiden går.
Bana är säkrare än det där gungandet. Snackade med Eskil ikväll.
Det är f-n ingen hälsokur man håller på med det här.

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back