Gotlandring 050611-12

BLUERIDER skrev:
Det va synd att han inte hade kamera bakåt oxå för där låg vi precis
bakom håkan han visste inte att han va "inträngd av skjutsare" :) här en bild från början av passet innan det blev för mkt trafik ! Arris och Ullis på filmen är dom på röda R6:an.. Jag och ankie åkte lakritsen... :)

äh, du hängde ju inte med :hihi

eller nåt... jag tittade bakåt o fick se Arris skjutsa, så tänkte jag va fan det där vill jag ha med på film ;)

Så det blev några varv :banana man blev sugen på skjutssadel igen!!

Bra kört tycker åtminstone jag :tummenupp
 
håkan skrev:
äh, du hängde ju inte med :hihi

eller nåt... jag tittade bakåt o fick se Arris skjutsa, så tänkte jag va fan det där vill jag ha med på film ;)

Så det blev några varv :banana man blev sugen på skjutssadel igen!!

Bra kört tycker åtminstone jag :tummenupp

....ha ha !! Jo jo nog för att ankie är liten men inte så liten så att hon inte syns därbak ! Det hade varit kul om du hade fått båda oss på film "fightandes" *s*...
 
Last edited:
Jocke K skrev:
Är det någon som vet hur det är med Gamle svarten, som bröt 7e kotan i en vurpa på lördagen? Hoppas att han är vid gott mod.

//Jocke K

Har hälsat på honom och han är ok tack o lov.
 
håkan skrev:
det är väl ungefär vad som kördes i den snabba gruppen....

//håkan


Jo det var nog vad några i snabba körde.
Sen var det ju en del som låg runt 38-40 och någon/några få som kom ner till runt 36. Inte för att det var någon som klockade (För det fick man ju inte :rofl )
 
Varken Mikke eller Actionpics.se har fått ut sina bilder verkar det som men det var ju mängder med fotografer där. Någon som har länkar till någon? :va
 
Eskilsson skrev:
Jo det var nog vad några i snabba körde.
Sen var det ju en del som låg runt 38-40 och någon/några få som kom ner till runt 36. Inte för att det var någon som klockade (För det fick man ju inte :rofl )

precis... men filma o klocka sen kan ju inte va förbjudet?

skulle tro att banrekordet på 1.31 är slaget av någon är på forumet :hihi

//håkan
 
Håkan, ett tips: Nästa gång du filmar, tejpa över micken. Då får man med motorljudet, men slipper det värsta vindbruset.

För övrigt filmade du mig för lite, jävla dig. Jävla! Inte alls faktiskt. Dumma Håkan. Raj raj.
 
Tackar för den filmen! Kul med lite film på när man kör.
 
Freppa skrev:
Håkan, ett tips: Nästa gång du filmar, tejpa över micken. Då får man med motorljudet, men slipper det värsta vindbruset.

För övrigt filmade du mig för lite, jävla dig. Jävla! Inte alls faktiskt. Dumma Håkan. Raj raj.

Den ÄR övertejpad men inte nog bra :huvet

Nästa gång får man väl ta o åka lite efter dig då ;-) o filma

//håkan
 
Last edited:
Nå.. några bilder på lite kända och okända för min del.
Vi passade på att öva fot med nya kameran, så det vart på alla möjliga banåkagalningar..

1. Duktig okänd kille med R-sickan hack i häl :hihi
2. Jag själv och Betsy(?) och okänd R6tjej
3. R-sickan
4. Okänd gisse
5. från vänster: Yasha, aRWe och okänd R1:a
 

Bifogat

  • PICT0222 (Medium).JPG
    PICT0222 (Medium).JPG
    47.5 KB · Visningar: 54
  • PICT0224 (Medium).JPG
    PICT0224 (Medium).JPG
    87.3 KB · Visningar: 54
  • PICT0230 (Medium).JPG
    PICT0230 (Medium).JPG
    71.6 KB · Visningar: 47
  • PICT0250 (Medium).JPG
    PICT0250 (Medium).JPG
    57.4 KB · Visningar: 45
  • PICT0252 (Medium).JPG
    PICT0252 (Medium).JPG
    88.2 KB · Visningar: 68
1. fr.v: sandstream, (tror jag), FredR1k, aRWe och 2 okända R1
 

Bifogat

  • PICT0260 (Medium).JPG
    PICT0260 (Medium).JPG
    86.3 KB · Visningar: 68
Last edited:
Slappa skrev:
Ingen som har mer bilder?

Nitrous/Liwa?


Det kommer mer bilder från Gotland nästa vecka då alla som hjälpte oss dessa dagara har kommit hem. Dom har nu en välförtjänt semester på Gotland och klättrar i Raukar :)
 
Last edited:
Ninjaboy skrev:
Varken Mikke eller Actionpics.se har fått ut sina bilder verkar det som men det var ju mängder med fotografer där. Någon som har länkar till någon? :va


Lugn lugn. Som jag skrev. Det kommer bilder på actionpics.se när dom övriga kommit hem från Gotland nästa vecka.
 
TinaTjejen skrev:
5. från vänster: Yasha, aRWe och okänd R1:a
Den Blåa R1:an är jag, kommer inte på vad han på röda R1:an heter :va

Tack Tina det är den första/enda bilden som jag har sett på mig själv :Bugar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top