Hur kul som helst...
Lördagen var kamom tycker jag.
Åkte mest och vinglade för fjädringen var helt knäpp.
Har inte fingrat på den nånting sedan montering.
Men efter lite fix och flyttning av gaffelben i kronorna så började det arta sig.
Motorn gick som en dröm...
Men tog det lungt eftersom kammarna var flång nya och behövde masseras in i lugn och ro!
Fick motorn att gå riktigt ok efter lite om mappning ...
Men banan är ju helt underbar att åka på!
Asfalten är kanon tycker jag.
Kanske liiite hal innan man kört runt några varv på morgonen!
På Söndagen regnade det en del men jag fixade det genom att ramla ner från pickisflaket 50 meter från banan och stuka foten REJÄLT... (Helgens längstifrånbananlandning)
Skrämde livet ur några deltagares bekanta som satt i en bil brevid och vilade lite...Landade mer eller mindre på sidorutan med en duns iförd skinnställ och hela kitet...(saknade dock hjälm!)
Tur i oturen så var det en kvinlig läkare från ortopeden som satt i bilen!
Rödakorset röck ut och lindade så jag trodde jag skulle dö! (tack i alla fall)
Helvete vad ont det gjorde.
Men när jag hade som mest ont och tårana sprutade så kom solen fram igen!!!
Twinsucker fick istället motionera hojen lite eftersom han mest fick knalla runt i depån hojlös....
Men envis som man är så fick jag iallafall på mig stöveln och ett par hårda varv silvertape så bar det iväg ut på banan ett par varv innan vi la av!
Är mycket nöjd med helgen och ett stort tack till Lillian och Marcus...Kanon!
Kommer förövrigt att köpa en liten stege till flaket på pickisen...