håkan
Brumm brumm
BLUERIDER skrev:Det va synd att han inte hade kamera bakåt oxå för där låg vi precis
bakom håkan han visste inte att han va "inträngd av skjutsare"här en bild från början av passet innan det blev för mkt trafik ! Arris och Ullis på filmen är dom på röda R6:an.. Jag och ankie åkte lakritsen...
![]()
äh, du hängde ju inte med
eller nåt... jag tittade bakåt o fick se Arris skjutsa, så tänkte jag va fan det där vill jag ha med på film
Så det blev några varv
man blev sugen på skjutssadel igen!!Bra kört tycker åtminstone jag
)
