Gothia Cup skandal

Status
Ej öppen för fler svar.
Du har inte mycket kunskap om länders historia ? Irak var ett väldigt rik land samt är fortfarande det ,problemet är bara att dom inte riktigt har koll på hur dom ska hantera sina tillgångar ,när det gäller fotboll så är dom väl lika intresserade i det som alla andra dumma människor som gillar se folk springa efter en boll.:tummenupp (lite ironi i det hela )
Rikt på olja, men ett stenåldersland vad gäller allt övrigt.

Rikt på olja, men ett stenåldersland vad gäller allt övrigt.

Du är nog ute å cyklar , kolla upp fakta lite, på vissa orter ja det kan jag hålla med dig om , men i dom större städerna så va dom lite före oss om man säger så ,

Som sagt...

http://www.dailymail.co.uk/news/art...enage-girl-stoned-death-loving-wrong-boy.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Stoning_of_Du'a_Khalil_Aswad

Verkligen mysigt, det är ju precis en sådan människosyn som leder till diverse trevligheter vi har på hemmaplan nu. Det finns inga ursäkter.

där stenar dom kvinnorna här mördar männen kvinnorna andra tillväga sätt bara:tummenupp

Last edited:
där stenar dom kvinnorna här mördar männen kvinnorna andra tillväga sätt bara:tummenupp

Menar du allvar?

Så om 8 gubbjävlar stenar ihjäl en tjej under 30 minuter pga religions- eller hedersdravel, och folk står och kikar på...till och med säkerhetspersonal...det är likvärdigt med om någon galning har ihjäl någon här?

Å nu startar vi snacket om hur invandrarna förstör landet .

Vem har pratat om "invandrare"? Det var väl inte danskar, iranier, kroater, engelsmän, greker eller kineser som jagade småkillarna? Nä just det, det var några andra som utmärkte sig igen.

Jag har inget emot folk som är schyssta, oavsett härkomst, men när brott som knappt ses på film ens är vardagsmat börjar man undra hur det är fatt med vissa kulturer, etniciteter. Som svensk och europé känner jag att sånt här är ovärdigt och fegt. Hur kan man känna sig tuff när man är 10 mot en och rånar nån på mobilen? Eller flera hundra som som vill piska upp småkillar som lirar fotboll? Mönstret upprepar sig.

En mot en, tre mot tre. Ömsesidig vilja. Fair faight. Inga problem, det har hänt mig många gånger förr om åren. Vinner man känns det bra. Känns som om vad som är heder och stolthet i olika kulturer är vitt skilda.

Du verkar vara en bra kille så varför känna sig träffad? Ta avstånd ifrån det istället för att slå ifrån dig och kör rassekortet. Och generalisera är säkert fel men tills motsatsen är bevisad så får berörda person finna sig i att man har förutfattade meningar. Du måste väl förstå att sånt här beteende rör upp känslor?

Du är nog ute å cyklar , kolla upp fakta lite, på vissa orter ja det kan jag hålla med dig om , men i dom större städerna så va dom lite före oss om man säger så ,
Du är ju helt efterbliven. De flesta har ju fanimej inte ens vatten i toaletten eller rinande vatten ut kranen. Nämn en enda sak där de utvecklingsmässigt ligger före oss (förutom att utbilda terrorister och stena sina kvinnor).

:rofl

Du är ju helt efterbliven.

Du behöver inte gå till den nivån kan du inte ha en diskussion på en vuxen nivå så behöver du inte yttra dig :tummenupp

Du verkar vara en bra kille så varför känna sig träffad? Ta avstånd ifrån det istället för att slå ifrån dig och kör rassekortet. Och generalisera är säkert fel men tills motsatsen är bevisad så får berörda person finna sig i att man har förutfattade meningar. Du måste väl förstå att sånt här beteende rör upp känslor?

jag har aldrig kört rassekortet du får nog ta å läsa mina inlägg var jag vill komma till ,i början så skrev jag nu startar invandrar snacket som vanligt här på sporthoj,
Jag behöver inte bevisa för nån att jag är en bra blatte elr nåt så länge dom i min närhet tycker jag är snäll å kärleksfull så skiter jag igentligen vad resten av det männskliga befolkningen tycker, Jag vet vem jag är å vad jag tycker ,
Jag har oxå mina fördomar om folk jag kan ha fördomar om svenskar samt om folk med utländsk härkomst Oavsett om dom kommer från DANMARK ELLER NORGE FINLAND ELR IRAK . Känner många svenskar som håller på med en massa skit å förstör å håller på ,men så fort det blir kalabalik så är det rent åt helvete med utlänningar finns inget bra med dom va gör dom här , dom ska bara ut detta packet , Lite dubbel moral har folk bara .Det är min åsikt jag trodde att sverige va ett fritt land där man fick ha sin åsikt,Så som vi har haft i denna tråden

Last edited:
Du är ju helt efterbliven. De flesta har ju fanimej inte ens vatten i toaletten eller rinande vatten ut kranen. Nämn en enda sak där de utvecklingsmässigt ligger före oss (förutom att utbilda terrorister och stena sina kvinnor).

Dom flesta har inte det ja det har du rätt i ,
Men här i sverige lever folk i kloakerna oxå ,
här i sverige så tigger folk ,
Här i sverige har inte folk att köpa äns en biljett för å åka kollektiv trafik .
Man får nog titta lite i sin egna trädgård innan man dömer grannens :tummenupp

Haha, okej. :rolleyes:

Okej okej, vi har fattat att Irak är high tech och att Zajtar inte kan quota. Börjar glida från ämnet lite här tycker jag. Samtliga.

Nämligen att vårt älskade Blåvitt blev skändat av barbarer. :död

Okej, Irak ligger före Sverige i många avseenden, vi säger väl det då. Vad är väl lite vatten i kranen, vägar och infrastruktur?

Menar du allvar?

Så om 8 gubbjävlar stenar ihjäl en tjej under 30 minuter pga religions- eller hedersdravel, och folk står och kikar på...till och med säkerhetspersonal...det är likvärdigt med om någon galning har ihjäl någon här?

Så du menar bara för att jag mördar nån så ska det ta 1 minut å pang personen är död ,finns många tillväga sett för att människa ska lida mer än 30 min ,Men är det verkligen vad tråden igentligen handlar om

Så du menar bara för att jag mördar nån så ska det ta 1 minut å pang personen är död ,finns många tillväga sett för att människa ska lida mer än 30 min ,Men är det verkligen vad tråden igentligen handlar om
Vad i helvete pratar du om? Gå och lägg dig.

Okej, Irak ligger före Sverige i många avseenden, vi säger väl det då. Vad är väl lite vatten i kranen, vägar och infrastruktur?

Vatten tycker jag dom har ,verkar vara ett fint land med mycket kultur synd att det är krig där justnu http://www.mintur.se/resmal/mellanostern/irak/bilder/2/2/291797

Vad i helvete pratar du om? Gå och lägg dig.

Du verkar va väldigt arg som person eller är det jag som irriterar dig bara :tummenupp

Last edited:
Okej okej, vi har fattat att Irak är high tech och att Zajtar inte kan quota. Börjar glida från ämnet lite här tycker jag. Samtliga.

Nämligen att vårt älskade Blåvitt blev skändat av barbarer. :död

Quota är inte svårt har missat det ett par gånger bara :D
Men jag håller med dig :tummenupp

Du bagatelliserar det faktum att ett gäng stenåldersmänniskor i stenålderslandet Irak stenar ihjäl en tjej för att hon var kär. Man blir fan illamående.

Det har jag aldrig gjort elr sagt det är bara vad du tar till dig :tummenupp

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti