abethebabe
hungarianstallion
- Gick med
- 15 Jan 2006
- Hoj
- GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Det står till och med fler i Nicky Haydens(!) tält.
Japp, en mer än i lorres

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det står till och med fler i Nicky Haydens(!) tält.
Alltså det här var ju bland de bästa racen på länge!! Om man nu inte är ett fanboy av rang och bara uppskattar race där din förare vinner. Så mycket spänning och så oväntade utfall! MM gjorde en helt sjuk chansning och han är SÅ värd segern. Rossi chansade lika mycket åt andra hållet. I ett annat scenario så kunde det ha lönat sig och alla hade hyllat Rossi som det ohotade geniet typ.
Tråkigt med petrucci och så surt att dressing varken fick andra- eller tredjeplatsen. Annars tycker jag att listan såg bra ut men lite trist för mästerskapets avgörande. Men det räcker med att MM skadar sig eller krascher ut sig och missar 2 race så är det skadligt för nerverna igen.
Japp, en mer än i lorressåg väl likadant ut på alla ställen som sålde merchandise-prylar, rossis bås var fullpackade med köpsugna, marquez likaså osv. Tyckte faktiskt lite synd om de stackarna som fick lorres bås på sin lott
![]()
Men vilken dag är detta, läktaren ovanför ser misstänkt tom ut.
Var de nån som såg mig veva med Rossi/Sverige flaggan på läktaren då?![]()
Jag var på plats och hade valt rätt läktarplats med tanke hur rejset utvecklade sig med flag to flag. På rakan mitt i mot depån och podiet. Även jag frustrerad över att inte Rossi inte gick i depå tidigare. Var så jävla taggad på att se honom kliva upp på pallen efter rejset! Kändes precis som Misano förra året fast med än sämre utgång denna gången. Marquez gör de bra men de är trist att han vinner även sådana här galna race. Dels för mästerskapet men de hade vart roligare med Dovi eller nån annan om nu inte Rossi kan ta de. Hade vart kul med en ny vinnare.
Var de nån som såg mig veva med Rossi/Sverige flaggan på läktaren då?![]()
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten