GoPro Motorrad Grand Prix Deutschland

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Det står till och med fler i Nicky Haydens(!) tält.

Japp, en mer än i lorres:D såg väl likadant ut på alla ställen som sålde merchandise-prylar, rossis bås var fullpackade med köpsugna, marquez likaså osv. Tyckte faktiskt lite synd om de stackarna som fick lorres bås på sin lott:näsblod
 

Anestesisyrran

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2015
Ort
Boden
Hoj
Triumph Street Triple R -16
Alltså det här var ju bland de bästa racen på länge!! Om man nu inte är ett fanboy av rang och bara uppskattar race där din förare vinner. Så mycket spänning och så oväntade utfall! MM gjorde en helt sjuk chansning och han är SÅ värd segern. Rossi chansade lika mycket åt andra hållet. I ett annat scenario så kunde det ha lönat sig och alla hade hyllat Rossi som det ohotade geniet typ.

Tråkigt med petrucci och så surt att dressing varken fick andra- eller tredjeplatsen. Annars tycker jag att listan såg bra ut men lite trist för mästerskapets avgörande. Men det räcker med att MM skadar sig eller krascher ut sig och missar 2 race så är det skadligt för nerverna igen.

Instämmer till fullo, såg reprisen igår och fast man visste resultatet var det lik förbannat nagelbitande till spänning! Led med Redding som tappade pallplacering på slutet men samtidigt grymt kul att se att han är uppe och slåss i toppen när hojen levererar som den skall. :)
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Japp, en mer än i lorres:D såg väl likadant ut på alla ställen som sålde merchandise-prylar, rossis bås var fullpackade med köpsugna, marquez likaså osv. Tyckte faktiskt lite synd om de stackarna som fick lorres bås på sin lott:näsblod

Jag skulle handla Lorenzogrejor på Assen 2012 men den handlaren var den enda som inte fick uppkoppingen till kortläsaren att funka så det blev inget. Surt.
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Men vilken dag är detta, läktaren ovanför ser misstänkt tom ut.

Fredag eftermiddag, men det var rätt mkt folk även på fredagen, självklart inte fullt men mkt folk, har bara att jämföra med barcelona där det i stort sett var folktomt på fredsgsträningen fast det såg ut i stort sett ut såhär på lördagen och söndagen åsså. Sen är väl kanske inte lorre den mest populära föraren i tyskland (heller) vilket kan förklara en del.
 

kasal

Medlem
Gick med
3 Oct 2007
Ort
Falkenberg
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -19, KTM 350exc Six Days -18, KTM 990 SMR -10
Jag var på plats och hade valt rätt läktarplats med tanke hur rejset utvecklade sig med flag to flag. På rakan mitt i mot depån och podiet. Även jag frustrerad över att inte Rossi inte gick i depå tidigare. Var så jävla taggad på att se honom kliva upp på pallen efter rejset! Kändes precis som Misano förra året fast med än sämre utgång denna gången. Marquez gör de bra men de är trist att han vinner även sådana här galna race. Dels för mästerskapet men de hade vart roligare med Dovi eller nån annan om nu inte Rossi kan ta de. Hade vart kul med en ny vinnare.

Var de nån som såg mig veva med Rossi/Sverige flaggan på läktaren då? :hej
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Jag var på plats och hade valt rätt läktarplats med tanke hur rejset utvecklade sig med flag to flag. På rakan mitt i mot depån och podiet. Även jag frustrerad över att inte Rossi inte gick i depå tidigare. Var så jävla taggad på att se honom kliva upp på pallen efter rejset! Kändes precis som Misano förra året fast med än sämre utgång denna gången. Marquez gör de bra men de är trist att han vinner även sådana här galna race. Dels för mästerskapet men de hade vart roligare med Dovi eller nån annan om nu inte Rossi kan ta de. Hade vart kul med en ny vinnare.

Var de nån som såg mig veva med Rossi/Sverige flaggan på läktaren då? :hej

Vi var med på tv, de tre som står längst ner på kullen med knallgula jackor är frugan och mina två döttrar, det går att skymta mig till höger, röd jacka:D

image.jpg
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top