Godaste glassen?

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Alright, så det är äntligen sommar och rätt varmt ute. Självklart blir man lite sugen på glass. Massor av glass, jag pratar alltså om glass i bytta från butik och inte glasspinnar (vilket i sig kräver en helt ny tråd). Genast står man inför ett delikat dilemma: Vilken glass ska man köpa?

En personlig favorit är Sias chokladglass, precis så vill jag att chokladglass ska vara - massor med chokladsmak och med nån slags chokladig kräm i små strängar inbäddat glassen. Skitgott! :banana

Chokladglass med chokladig kräm i??... :4skrika
damn...nu blir jag ju tvungen att gå iväg och handla glass... :huvet

men, man kan ju köpa flera olika sorter o mixa lite wild'ncrazy...mm.. så får det bli

Man måste alltid ta Polkaglass oavsett märke. Sen tar man en "den smak jag känner för idag" kula så polkan inte blir så ensam! Hälst ska det förståss va glass från Bosses glassbar eller smultronstället! :fakta

All Sia-glass är sketagod. Lätt bästa märket i affärerna. Min personliga favorit är den med knäckbitar i.
Fan nu blev jag så sugen så jag får skynda hem till en välfylld frysbox... :)

Alx skrev:
2302897 Man måste alltid ta Polkaglass oavsett märke. Sen tar man en "den smak jag känner för idag" kula så polkan inte blir så ensam! Hälst ska det förståss va glass från Bosses glassbar eller smultronstället! :fakta

Deras pistageglass är inte av denna världen, tyvärr har de inte haft den under sista veckan i alla fall. Så jag har fått nöja mig med cheese cake/lime.

Halogen skrev:
2302876 Alright, så det är äntligen sommar och rätt varmt ute. Självklart blir man lite sugen på glass. Massor av glass, jag pratar alltså om glass i bytta från butik och inte glasspinnar (vilket i sig kräver en helt ny tråd). Genast står man inför ett delikat dilemma: Vilken glass ska man köpa?

En personlig favorit är Sias chokladglass, precis så vill jag att chokladglass ska vara - massor med chokladsmak och med nån slags chokladig kräm i små strängar inbäddat glassen. Skitgott! :banana

Har hittat ett nytt märke som är helt underbar i smaken Otto glass :)
Oavsätt vilken smak jag har testat så har det varit en höjdare.

Annars är ju Rocky Road mums :tungan

Thermal skrev:
2302910 Deras pistageglass är inte av denna världen, tyvärr har de inte haft den under sista veckan i alla fall. Så jag har fått nöja mig med cheese cake/lime.

Funderade på Cheese cake sist, men det blev mjukglass med daimströssel, inte helt fel. Måste prova pistage med! Mycket glass blir det!

Drottningen skrev:
2303048 Ben & Jerrys cookiedough- eller brownieglass är överlägset godast!! :yoparty

Ojoj. Det där lät supersmarrigt! :drool

vanlig vanilj glass och sen tar man i ne's kaffe i glassen :banana
jävlar va gott de blir :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...