Nursey
Utan lem
En kvinna med smakDrottningen skrev:2303048Ben & Jerrys cookiedough- eller brownieglass är överlägset godast!!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En kvinna med smakDrottningen skrev:2303048Ben & Jerrys cookiedough- eller brownieglass är överlägset godast!!![]()
Drottningen skrev:2303048Ben & Jerrys cookiedough- eller brownieglass är överlägset godast!!![]()
tIgGeR skrev:2303176Överlägset den bästa glassen...... förmodligen tur att det inte går att få tag på den i Sverige! (Hade varit ännu rundare då)
Nursey skrev:2303171En kvinna med smak![]()
tIgGeR skrev:2303176Överlägset den bästa glassen...... förmodligen tur att det inte går att få tag på den i Sverige! (Hade varit ännu rundare då)
Rocky skrev:2303232Dags att flytta till en större stad kanske?![]()
Varenda 7-Eleven butik säljer Ben and Jerrys.
Drottningen skrev:2303048Ben & Jerrys cookiedough- eller brownieglass är överlägset godast!!![]()
Fixx_ skrev:2303252När det är varmt ska det vara sorbet!
Tyvärr har jag inte lyckats hitta någon riktigt bra i Sverige.
Sias hallonsorbet tex, får duga i brist på bättre.
![]()
Åh vad jag längtar till Italien nu... tur vi ska dit snart...
Lugn skrev:2303330Prova champagne-sorbet:en de har i glasslådan i Borgholm. Gött!
Madhonda skrev:2303301Eller Ben & Jerrys Strawberry and Cheeskake.
God damn vad gott...ett halvliters paket försvinner i en rasande fart ner i Mads mage![]()
Glass ska ätas i stora lass. Inte som någon torftig glasspinne.
Halogen skrev:2302876Alright, så det är äntligen sommar och rätt varmt ute. Självklart blir man lite sugen på glass. Massor av glass, jag pratar alltså om glass i bytta från butik och inte glasspinnar (vilket i sig kräver en helt ny tråd). Genast står man inför ett delikat dilemma: Vilken glass ska man köpa?
En personlig favorit är Sias chokladglass, precis så vill jag att chokladglass ska vara - massor med chokladsmak och med nån slags chokladig kräm i små strängar inbäddat glassen. Skitgott!![]()
Mest ägg, grädde och socker...Hornet_600 skrev:2303595Vad är glass?![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |