Madhonda skrev:2303301Eller Ben & Jerrys Strawberry and Cheeskake.
QUOTE]
Oh... Har inte testat den. Ska nog göra det i morgon... För nu kommer jag ändå inte kunna släppa den tanken.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Madhonda skrev:2303301Eller Ben & Jerrys Strawberry and Cheeskake.
QUOTE]
Oh... Har inte testat den. Ska nog göra det i morgon... För nu kommer jag ändå inte kunna släppa den tanken.![]()
Nursey skrev:2303836Att ingen har svarat Långa Farbron..är ju skamligt
![]()
Halogen skrev:2303880Jaså du har provsmakat? Vet Skrutten om det?![]()
Jag ska åka in till Lejonet & Björnen nån dag nästa vecka och frossa tror jag, på tal om inget.
Biturbo skrev:2304915Fan vad länge sedan jag åt glass
Har hört talas om den där Ben å Jerry men aldig lyckats komma över den..
Madhonda skrev:2305033Men jävlar, då har du missat godaste glassen någonsin...varje tugga är en njutning... eller det förstås...som jag äter glass blir det inte direkt några tuggor.![]()
Den ska vara lagom smält o geggas ihop till en enda röra som man snurrar upp på skeden och lixom får lov att slicka i sig. Hmm... ja..jävligt gott är det i alla fall.
ICA eller 7/11 har den. Seså....ränn iväg till närmaste och införskaffa.![]()
//M
Nursey skrev:2305044FAAAN Mad..tysssssst !!!! Jag försöker ju vara sund o nyttig. Den där beskrivningen knäckte ju nästan motsåndet förfasen.
![]()
Madhonda skrev:2305055Livet är fullt av frestelser...!!! Man ska väl falla för så många som möjligt väl..!!! ??![]()
Madhonda skrev:2305033Men jävlar, då har du missat godaste glassen någonsin...varje tugga är en njutning... eller det förstås...som jag äter glass blir det inte direkt några tuggor.![]()
Den ska vara lagom smält o geggas ihop till en enda röra som man snurrar upp på skeden och lixom får lov att slicka i sig. Hmm... ja..jävligt gott är det i alla fall.
ICA eller 7/11 har den. Seså....ränn iväg till närmaste och införskaffa.![]()
//M
HHmmm, var det den glassen min kära mor handlade hem sist från Coop Forum i Västerås? I så fall håller jag med, bättre än den bästaste kul-glassen.Rocky skrev:2303351Detta är världens godaste glass som saluförs i paket.
http://goitaly.about.com/gi/dynamic...taly&zu=http://www.ilgelatodisancrispino.com/
![]()
Biturbo skrev:2305111Men det lär väl finnas nån stans här med kan man tänka.. Skall undersökas i helgen...
Nursey skrev:2305087ABSOLUT!!Vi brukar ju tycka lika om saker och ting
![]()
Nursey skrev:2303836Att ingen har svarat Långa Farbron..är ju skamligt
![]()
acura skrev:2306142GB-Sandwich, det är den godast glassen. Så är det.
sia apelsinchoklad eller gb's-lyx-körsbärsvanilj-tjotahiti-minns-inte-vad-den-hette-glass.Halogen skrev:2302876Alright, så det är äntligen sommar och rätt varmt ute. Självklart blir man lite sugen på glass. Massor av glass, jag pratar alltså om glass i bytta från butik och inte glasspinnar (vilket i sig kräver en helt ny tråd). Genast står man inför ett delikat dilemma: Vilken glass ska man köpa?
En personlig favorit är Sias chokladglass, precis så vill jag att chokladglass ska vara - massor med chokladsmak och med nån slags chokladig kräm i små strängar inbäddat glassen. Skitgott!![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |