Godaste glassen?

Madhonda skrev:
2303301 Eller Ben & Jerrys Strawberry and Cheeskake.

QUOTE]

Oh... Har inte testat den. Ska nog göra det i morgon... För nu kommer jag ändå inte kunna släppa den tanken. :3freak

Nursey skrev:
2303836 Att ingen har svarat Långa Farbron :brynad..är ju skamligt

;)

Jaså du har provsmakat? Vet Skrutten om det? :banana

Jag ska åka in till Lejonet & Björnen nån dag nästa vecka och frossa tror jag, på tal om inget.

Biturbo skrev:
2304915 Fan vad länge sedan jag åt glass :(

Har hört talas om den där Ben å Jerry men aldig lyckats komma över den..

Men jävlar, då har du missat godaste glassen någonsin...varje tugga är en njutning... eller det förstås...som jag äter glass blir det inte direkt några tuggor. :rolleyes:

Den ska vara lagom smält o geggas ihop till en enda röra som man snurrar upp på skeden och lixom får lov att slicka i sig. Hmm... ja.. :brinnerup jävligt gott är det i alla fall.

ICA eller 7/11 har den. Seså....ränn iväg till närmaste och införskaffa. :7peta

//M

Madhonda skrev:
2305033 Men jävlar, då har du missat godaste glassen någonsin...varje tugga är en njutning... eller det förstås...som jag äter glass blir det inte direkt några tuggor. :rolleyes:

Den ska vara lagom smält o geggas ihop till en enda röra som man snurrar upp på skeden och lixom får lov att slicka i sig. Hmm... ja.. :brinnerup jävligt gott är det i alla fall.

//M

FAAAN Mad :fatta! ..tysssssst !!!! Jag försöker ju vara sund o nyttig. Den där beskrivningen knäckte ju nästan motsåndet förfasen. :gnissla

Nursey skrev:
2305044 FAAAN Mad :fatta! ..tysssssst !!!! Jag försöker ju vara sund o nyttig. Den där beskrivningen knäckte ju nästan motsåndet förfasen. :gnissla

Livet är fullt av frestelser...!!! Man ska väl falla för så många som möjligt väl..!!! ?? :tungan

Madhonda skrev:
2305033 Men jävlar, då har du missat godaste glassen någonsin...varje tugga är en njutning... eller det förstås...som jag äter glass blir det inte direkt några tuggor. :rolleyes:

//M

Mja.. Det är ju inte helt lätt att "ränna över till ICA" för mig :)

Men det lär väl finnas nån stans här med kan man tänka.. Skall undersökas i helgen...

Förövrigt så håller jag med dig ang. glass i stora lass... Mycket ska det vara!

Biturbo skrev:
2305111 Men det lär väl finnas nån stans här med kan man tänka.. Skall undersökas i helgen...

Visst i fan...du bor ju i M C, då förstår jag att inte ICA eller 7/11 ligger om hörnet.!!

Nursey skrev:
2305087 ABSOLUT!! :D Vi brukar ju tycka lika om saker och ting :)

Ja men det är ju för att vi är så kloka av oss.!! Eller nåt!! :va

:tungan

Halogen skrev:
2302876 Alright, så det är äntligen sommar och rätt varmt ute. Självklart blir man lite sugen på glass. Massor av glass, jag pratar alltså om glass i bytta från butik och inte glasspinnar (vilket i sig kräver en helt ny tråd). Genast står man inför ett delikat dilemma: Vilken glass ska man köpa?

En personlig favorit är Sias chokladglass, precis så vill jag att chokladglass ska vara - massor med chokladsmak och med nån slags chokladig kräm i små strängar inbäddat glassen. Skitgott! :banana
sia apelsinchoklad eller gb's-lyx-körsbärsvanilj-tjotahiti-minns-inte-vad-den-hette-glass.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman