Glenning
;)
wonderwizard skrev:E det tack vare att temperaturen sjunkit som alla vaknar till liv & känner att det e dags att kasta lite skit på varandra ?![]()
Här kastas inte mer än vanligt. Skillnaden är att vi inte gör det bakom ryggen här.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wonderwizard skrev:E det tack vare att temperaturen sjunkit som alla vaknar till liv & känner att det e dags att kasta lite skit på varandra ?![]()

kajlyl skrev:De va då fan va du ska vara trög!! i den här tråden ska man bara kasta skit på den(singular) som förtjänar det(läs topic för ledtråd) och denne får inte kasta tillbaka
...dessutom blev jag torpedad![]()
på dig.Glenning skrev:Här kastas inte mer än vanligt. Skillnaden är att vi inte gör det bakom ryggen här.![]()
wonderwizard skrev:va ? ser du mig som en sådan då ?![]()

Glenning skrev:Känner mig väl själv.![]()
![]()
Lissita skrev:satans... sicken tråd ja missat bara för att ja skulle på lunch.
glenning gubben... ja käkar såna små sparvar som du till kaffet på tre-fikan. Välkommen!

glenning gubben... ja käkar såna små sparvar som du till kaffet på tre-fikan. Välkommen!
Jag är inte rädd. Jag är tuffare an vad dom flesta tror. 
Glenning skrev:Väldans vad fröken tar i.Jag är inte rädd. Jag är tuffare an vad dom flesta tror.
![]()

Nää..Glenning skrev:Jag är tuffare an vad dom flesta tror.![]()
Zmurfen skrev:
Moahahaha. Mowgli ringde,han ville ha tillbaka sina bicepswonderwizard skrev:usch vilken bild som dök upp i skallen på mig nu..
en glenning iklädd enbart kallingar, slickandes på sitt pekfinger.![]()
![]()

Zmurfen skrev:Moahahaha. Mowgli ringde,han ville ha tillbaka sina biceps![]()
Vad ni än gör grabbar så passa er för att fika med lilla Lissita. Hon är minst livsfarlig.

Otee skrev:Tid att lyfta denna tråden igen, tycker att Glenning skall ha telefonförbud efter klockan 24:00.
![]()

Otee skrev:Tid att lyfta denna tråden igen, tycker att Glenning skall ha telefonförbud efter klockan 24:00
har aldrig hänt innan men med 5 missade samtal, 2 sms och 5 insluddrande meddelande
)Lissita skrev:Glömde mobilen hemma igår...har aldrig hänt innan men med 5 missade samtal, 2 sms och 5 insluddrande meddelande
så är ja näääästan glad att ja glömde mobilen hemma (flåt Glenning
)
Lissita skrev:Glömde mobilen hemma igår...har aldrig hänt innan men med 5 missade samtal, 2 sms och 5 insluddrande meddelande
så är ja näääästan glad att ja glömde mobilen hemma (flåt Glenning
)
Du måste varit riktigt full igår. Jag ringer aldrig några fyllesamtal och allra minst till folk jag känner.
Jag ringer dig nästa gång jag är fjortisfull. 
Otee skrev:Upp med dessa, jag kan hjälpa till att spela in dessa samtal på en dator sedan lägger vi upp de på internet![]()
Jag vill höra!!!!!

Otee skrev:Upp med dessa, jag kan hjälpa till att spela in dessa samtal på en dator sedan lägger vi upp de på internet![]()
Jag vill höra!!!!!
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |