Gnäll på Glenning tråden!

Gick med
22 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Köpt
wonderwizard skrev:
E det tack vare att temperaturen sjunkit som alla vaknar till liv & känner att det e dags att kasta lite skit på varandra ? :tungan

Här kastas inte mer än vanligt. Skillnaden är att vi inte gör det bakom ryggen här. :rofl
 
Gick med
22 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Köpt
kajlyl skrev:
De va då fan va du ska vara trög!! i den här tråden ska man bara kasta skit på den(singular) som förtjänar det(läs topic för ledtråd) och denne får inte kasta tillbaka :fatta!

...dessutom blev jag torpedad :(


Du har rätt vännen. :krama på dig.
 

Lissita

Inte helt hundra...
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda Hornet 600 som heter Ceasar
Glenning skrev:
Känner mig väl själv. :rofl :rofl

satans... sicken tråd ja missat bara för att ja skulle på lunch.

glenning gubben... ja käkar såna små sparvar som du till kaffet på tre-fikan. Välkommen!
 
Gick med
22 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Köpt
Lissita skrev:
satans... sicken tråd ja missat bara för att ja skulle på lunch.

glenning gubben... ja käkar såna små sparvar som du till kaffet på tre-fikan. Välkommen!

Väldans vad fröken tar i. :rofl Jag är inte rädd. Jag är tuffare an vad dom flesta tror. :hihi
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
Glenning skrev:
Väldans vad fröken tar i. :rofl Jag är inte rädd. Jag är tuffare an vad dom flesta tror. :hihi


usch vilken bild som dök upp i skallen på mig nu..

en glenning iklädd enbart kallingar, slickandes på sitt pekfinger. :rofl


:skrämd
 
Gick med
22 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Köpt
Lissita skrev:
satans... sicken tråd ja missat bara för att ja skulle på lunch.

glenning gubben... ja käkar såna små sparvar som du till kaffet på tre-fikan. Välkommen!

Pust... det var nära. Trodde aldrig jag skulle komma därifrån med livet i behåll. :hihi Vad ni än gör grabbar så passa er för att fika med lilla Lissita. Hon är minst livsfarlig. :rofl

Känner till endast sparv.... Och det var fel kön och så var hon från minsk om jag inte minns fel. Jag är mycket större. Iallafall på insidan. :tummenupp
 

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR1000RR -04 Movistar Edition *Stulen*
Tid att lyfta denna tråden igen, tycker att Glenning skall ha telefonförbud efter klockan 24:00.

:fatta!
 

Lissita

Inte helt hundra...
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda Hornet 600 som heter Ceasar
Otee skrev:
Tid att lyfta denna tråden igen, tycker att Glenning skall ha telefonförbud efter klockan 24:00

Glömde mobilen hemma igår... :huvet har aldrig hänt innan men med 5 missade samtal, 2 sms och 5 insluddrande meddelande :D så är ja näääästan glad att ja glömde mobilen hemma (flåt Glenning :pannkyss )
 

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR1000RR -04 Movistar Edition *Stulen*
Lissita skrev:
Glömde mobilen hemma igår... :huvet har aldrig hänt innan men med 5 missade samtal, 2 sms och 5 insluddrande meddelande :D så är ja näääästan glad att ja glömde mobilen hemma (flåt Glenning :pannkyss )

Upp med dessa, jag kan hjälpa till att spela in dessa samtal på en dator sedan lägger vi upp de på internet :banana

Jag vill höra!!!!!
 
Gick med
22 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Köpt
Lissita skrev:
Glömde mobilen hemma igår... :huvet har aldrig hänt innan men med 5 missade samtal, 2 sms och 5 insluddrande meddelande :D så är ja näääästan glad att ja glömde mobilen hemma (flåt Glenning :pannkyss )

Jag ringde inte till dig. :confused: Jag måste ringt fel. Jag har ju inte ens ditt nummer. :va Du måste varit riktigt full igår. Jag ringer aldrig några fyllesamtal och allra minst till folk jag känner. :rofl

:krama Jag ringer dig nästa gång jag är fjortisfull. :tummenupp Du tycker ju om sånt. :hihi
 
Gick med
22 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Köpt
Otee skrev:
Upp med dessa, jag kan hjälpa till att spela in dessa samtal på en dator sedan lägger vi upp de på internet :banana

Jag vill höra!!!!!

Jag hade inte med mig min telefon så det kan inte varit jag som ringt och skickat SMS. :fatta!
 

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Otee skrev:
Upp med dessa, jag kan hjälpa till att spela in dessa samtal på en dator sedan lägger vi upp de på internet :banana

Jag vill höra!!!!!


Hade varit fantastiskt roligt att få höra...
 
Nyheter
Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Top