Gnäll på Glenning tråden!

wonderwizard skrev:
E det tack vare att temperaturen sjunkit som alla vaknar till liv & känner att det e dags att kasta lite skit på varandra ? :tungan

Här kastas inte mer än vanligt. Skillnaden är att vi inte gör det bakom ryggen här. :rofl

kajlyl skrev:
De va då fan va du ska vara trög!! i den här tråden ska man bara kasta skit på den(singular) som förtjänar det(läs topic för ledtråd) och denne får inte kasta tillbaka :fatta!

...dessutom blev jag torpedad :(

Du har rätt vännen. :krama på dig.

Glenning skrev:
Känner mig väl själv. :rofl :rofl

satans... sicken tråd ja missat bara för att ja skulle på lunch.

glenning gubben... ja käkar såna små sparvar som du till kaffet på tre-fikan. Välkommen!

Lissita skrev:

glenning gubben... ja käkar såna små sparvar som du till kaffet på tre-fikan. Välkommen!

Väldans vad fröken tar i. :rofl Jag är inte rädd. Jag är tuffare an vad dom flesta tror. :hihi

Glenning skrev:
Väldans vad fröken tar i. :rofl Jag är inte rädd. Jag är tuffare an vad dom flesta tror. :hihi

usch vilken bild som dök upp i skallen på mig nu..

en glenning iklädd enbart kallingar, slickandes på sitt pekfinger. :rofl

:skrämd

Lissita skrev:

Pust... det var nära. Trodde aldrig jag skulle komma därifrån med livet i behåll. :hihi Vad ni än gör grabbar så passa er för att fika med lilla Lissita. Hon är minst livsfarlig. :rofl

Känner till endast sparv.... Och det var fel kön och så var hon från minsk om jag inte minns fel. Jag är mycket större. Iallafall på insidan. :tummenupp

Tid att lyfta denna tråden igen, tycker att Glenning skall ha telefonförbud efter klockan 24:00.

:fatta!

Otee skrev:
Tid att lyfta denna tråden igen, tycker att Glenning skall ha telefonförbud efter klockan 24:00

Glömde mobilen hemma igår... :huvet har aldrig hänt innan men med 5 missade samtal, 2 sms och 5 insluddrande meddelande :D så är ja näääästan glad att ja glömde mobilen hemma (flåt Glenning :pannkyss )

Lissita skrev:
Glömde mobilen hemma igår... :huvet har aldrig hänt innan men med 5 missade samtal, 2 sms och 5 insluddrande meddelande :D så är ja näääästan glad att ja glömde mobilen hemma (flåt Glenning :pannkyss )

Upp med dessa, jag kan hjälpa till att spela in dessa samtal på en dator sedan lägger vi upp de på internet :banana

Jag vill höra!!!!!

Lissita skrev:

Jag ringde inte till dig. :confused: Jag måste ringt fel. Jag har ju inte ens ditt nummer. :va Du måste varit riktigt full igår. Jag ringer aldrig några fyllesamtal och allra minst till folk jag känner. :rofl

:krama Jag ringer dig nästa gång jag är fjortisfull. :tummenupp Du tycker ju om sånt. :hihi

Otee skrev:
Upp med dessa, jag kan hjälpa till att spela in dessa samtal på en dator sedan lägger vi upp de på internet :banana

Jag vill höra!!!!!

Jag hade inte med mig min telefon så det kan inte varit jag som ringt och skickat SMS. :fatta!

Otee skrev:

Jag vill höra!!!!!

Hade varit fantastiskt roligt att få höra...

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back