Glöm nu inte....

Varför finns det så många dåligt utbildade och pinsamt dåligt insatta svenskar???

Alla som kan ämnet är för EMU!!

ambulans skrev:
Att det är NEJ som gäller i morron..... :fakta

Är det NEJ även om dessa puddingar frågar Chans på dig i morgon??

:D

Bifogat

• 02628237.jpg
    02628237.jpg
    61.6 KB · Visningar: 451
kajlyl skrev:
Varför finns det så många dåligt utbildade och pinsamt dåligt insatta svenskar???

Alla som kan ämnet är för EMU!!
Äh, lägg av! Är det sant? Går inte du i gymnasiet, din outbildade kanalje :D

Bingo skrev:
Äh, lägg av! Är det sant? Går inte du i gymnasiet, din outbildade kanalje :D
jooo... men svergies bästa!
Och efter att ha hört på högt uppsatta debatörer från båda sidor samt neutrala så inserman hur löjligt ett nej är!

Men tyvärr är det ju ett fritt land :rolleyes:

Ett ja är ett större steg mot diktaturen, vilket vi iofs inte har lång tid kvar till i dagsläget.

Blir det nej imorgon så blir det en ny omröstning inom snar framtid, blir det ja så blir det ingen mer omröstning.

Säg mig, är inte detta förklädd diktatur om nåt? och hur kan persson stå och avgöra vad vi ska ha, han är ju bara talare för folket och ska bara hålla tyst om sina egna personliga åsikter, iaf om det ska vara regelrätt demokrati!

Edit: behöver jag säga att jag ska rösta nej?

låt förfan bli att rösta!!!! :6surkart jag har sorterat 11 tusen poströster idag. och i morgon är jag valförrättare och ska räkna sådär tusen av dom. LÅT BLI!!! RÖSTA INTE!!! JAG DÖÖÖÖÖR! :brynad :död

kajlyl skrev:
jooo... men svergies bästa!
Och efter att ha hört på högt uppsatta debatörer från båda sidor samt neutrala så inserman hur löjligt ett nej är!

Vad som är ännu löjligare är att inte acceptera att andra har egna åsikter. :p

kajlyl skrev:
jooo... men svergies bästa!...
Det hjälps inte. Man kan inte anses vara välutbildad när man fortfarande går på gymnasiet. Och därmed är du, i enlighet med ditt eget resonemang, tvingad att gå och rösta nej. Outbildat folk röstar ju nej, eller hur? Jag är ledsen, Kajlyl, för jag vet att du gärna vill rösta Ja, men det måste tyvärr bli så. Alternativet är att du snackar skit och det vill vi ju inte gärna tro :D

kajlyl skrev:

Ja, det är ju jävligt synd att vi ska få göra våran röst hörd egentligen. Diktaturer verkar väldigt bekvämt om man tänker på det en stund.

Rodentboy skrev:
Ja, det är ju jävligt synd att vi ska få göra våran röst hörd egentligen. Diktaturer verkar väldigt bekvämt om man tänker på det en stund.

Det är så att svenska folket själva röstat fram vilka de vill ha och det är bara att acceptera, många gnäller men gör inget varför röstade de då som vanligt???????

En folkomröstning som denna där det tyvärr bara är "vägledande" så tror jag att även om det blir ett nej så kommer vi att gå med i EMU och det anser jag vara fel...

UrbanTiger skrev:
RÖSTA JA OCH TA KONSEKVENSERNA FÖR HELVETE
FÖR FAN, SLIPPER VI TA KONSEKVENSERNA OM VI RÖSTAR NEJ OCH OM JA GÄLLER SAMMA SAK OM VI STRUNTAR I ATT RÖSTA:confused:

Men

Vi är ju redan me i EU, därav är det väll självklart eller...

Men vi kan ju gå ur EU.

Snabbe_jag skrev:
En folkomröstning som denna där det tyvärr bara är "vägledande" så tror jag att även om det blir ett nej så kommer vi att gå med i EMU och det anser jag vara fel...
Det är inte alls ett vägledande val. :fakta

Bingo skrev:
Det hjälps inte. Man kan inte anses vara välutbildad när man fortfarande går på gymnasiet. Och därmed är du, i enlighet med ditt eget resonemang, tvingad att gå och rösta nej. Outbildat folk röstar ju nej, eller hur? Jag är ledsen, Kajlyl, för jag vet att du gärna vill rösta Ja, men det måste tyvärr bli så. Alternativet är att du snackar skit och det vill vi ju inte gärna tro :D

:D :tummenupp

Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back