CorbenDallas
Memento te mortalem esse!
Det är körning på Sturup Raceway på söndag! Glöm inte det, det är dags att ta tag i anmälan!! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swappe skrev:mina däck är nästan slut....tänkte spara dem till knudan den 4:e..
Byt innan. Att köra bandag med asplatt backdäck är inte skoj, tro mig, jag har provat. *tipset*Swappe skrev:mina däck är nästan slut....tänkte spara dem till knudan den 4:e..
CorbenDallas skrev:Byt innan. Att köra bandag med asplatt backdäck är inte skoj, tro mig, jag har provat. *tipset*
O så har du däck att köra på både sturup o knudan juh. Kolla med MrK eller Kurvis, däck finns säkert. Annars kanske jag har på hyllan...
Swappe skrev:där e bra bakdäck på.. framdäcket som är största problemet. det klarar knudan, men inte mera..
Säg inte så...micke.a skrev:Köp regndäck det skall bli regn![]()
![]()
Varför inte, du är ju bra i regnCorbenDallas skrev:Säg inte så...
GSXR1100R skrev:Varför inte, du är ju bra i regn![]()
GSXR1100R skrev:Varför inte, du är ju bra i regn![]()
CorbenDallas skrev:Det är inte jag som är bra, det är dom andra som inte har regndäck...![]()
Men just den dan får det gärna vara uppehåll...
micke.a skrev:Köp regndäck det skall bli regn
Milome skrev:Inte då, här ska inte regnas någonting. Jag ska snigla runt jue, och det blir ruggigt halt om det börjar regna på snigelslem![]()
Jag har MASSOR av bra begagnade supercorsa... Även nya bridgestone battlax om nån hellre vill ha det.. Har även både nya och bra begagnade regndäck till salu!!..Swappe skrev:där e "bra" bakdäck på.. framdäcket som är största problemet. det klarar knudan, men inte mera..
nån som har ett framdäck till salu???
Tänkte köpa några framdäck av dig om det är ok?alakhai skrev:Jag har MASSOR av bra begagnade supercorsa... Även nya bridgestone battlax om nån hellre vill ha det.. Har även både nya och bra begagnade regndäck till salu!!..
Klart som tusan det är!!Fixx skrev:Tänkte köpa några framdäck av dig om det är ok?
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |