Glöm inte Sturup!

Swappe skrev:
där e "bra" bakdäck på.. framdäcket som är största problemet. det klarar knudan, men inte mera..
nån som har ett framdäck till salu???
Kolla med GT-däck i Kävlinge - han har ett 10-tal (EDIT: RS1:or) som han vill ha väck. Gissar ett monterat pris på under 600:-

/En som kanske kommer å flaggar efter brutal 40-års :fyllisar :fyllisar (Asså inte jag som fyller så oerhört gammalt :hihi )

Robz skrev:
Kolla med GT-däck i Kävlinge - han har ett 10-tal (EDIT: RS1:or) som han vill ha väck. Gissar ett monterat pris på under 600:-

/En som kanske kommer å flaggar efter brutal 40-års :fyllisar :fyllisar (Asså inte jag som fyller så oerhört gammalt :hihi )

Host,host det var väl längesen du fyllde 40 :tungan :tungan :D

/ Jimmy (intesågammal)

Jimmyretta skrev:
Jaja, fast det är ändå några år kvar innan 40......
Fast jag körde ju hoj när du trampade trehjulning :7peta :hihi :hihi

/ Jimmy(snartmedrullator)
Ni snorungar skulle ha varit med på min tid, diagonaldäck & trumbromsar gav överlägsen prestanda, man körde Malmö-Stockholm på grusväg under 3 timmar i vegamössa och jeans, inga plastgrisar utan riktiga fina och pålitliga Engelska hojar med 25 ärliga på slangen.

GSXR1100R skrev:
Ni snorungar skulle ha varit med på min tid, diagonaldäck & trumbromsar gav överlägsen prestanda, man körde Malmö-Stockholm på grusväg under 3 timmar i vegamössa och jeans, inga plastgrisar utan riktiga fina och pålitliga Engelska hojar med 25 ärliga på slangen.
Hmmm... av någon outgrundlig anledning, tror jag dig till fullo "Grussmiskargixxermicke" :rofl
/låångt under 40, o 5 år yngre till sinnet än Gubbretta!
( :felämne :felämne )
:corn

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti