Video Gixxer i surhål

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Hoj
R1
En brittisk begåvning beslutar sig för att köra offroad med sin GSXR. Det visar sig snart vara en mycket dålig idé.

Felnavlad engelsman helt klart. Påminner mig om idioten som borrade hål i ramen på sin ZX10 för att lätta den.

Fast jag känner igen mig också. Det finns få saker som är så roliga som när man kört geggmoppen till vägens ände och sen ändå bestämmer sig för att fortsätta. YOLO:yoparty

Om han ändå haft vett att förstöra hojen på bana eller dyl, en ovärdig död för den hojen.

Enligt SH polisen är där skottpengar på den muppen! 100 000kr och en burk kedje spray till den som plockar han! :fakta

Haha har sett många av hans filmer, ganska skön snubbe:hihi Han inser ju sitt misstag och säger ju hela tiden hur dum idén var. Han kör bana också, asfalterad sådan:tungan

Låt killen köra vart han vill med sin hoj:7peta

Felnavlad engelsman helt klart. Påminner mig om idioten som borrade hål i ramen på sin ZX10 för att lätta den.

Shervin ja! En av mina stora idoler. Han sågade upp stora fyrkantiga hål i ramen för att ge den "ram-air", vilket den ju iofs redan hade från fabrik. Undrar vad han gör nu för tiden.

Fast jag känner igen mig också. Det finns få saker som är så roliga som när man kört geggmoppen till vägens ände och sen ändå bestämmer sig för att fortsätta. YOLO:yoparty

Var det inte ram air han skulle göra ;)

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...