Video Gixxer i surhål

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Ort
Botkyrka
Hoj
R1
En brittisk begåvning beslutar sig för att köra offroad med sin GSXR. Det visar sig snart vara en mycket dålig idé.

 

Loccone

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Mar 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Honda
Felnavlad engelsman helt klart. Påminner mig om idioten som borrade hål i ramen på sin ZX10 för att lätta den.

Fast jag känner igen mig också. Det finns få saker som är så roliga som när man kört geggmoppen till vägens ände och sen ändå bestämmer sig för att fortsätta. YOLO:yoparty
 

T-Fork

Medlem
Gick med
20 May 2007
Ort
Uppsala
Hoj
Honda CRF450 2004
Om han ändå haft vett att förstöra hojen på bana eller dyl, en ovärdig död för den hojen.
 

PimX

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2011
Ort
Södra Sandby
Hoj
Suzuki GSXR 750 L0
Enligt SH polisen är där skottpengar på den muppen! 100 000kr och en burk kedje spray till den som plockar han! :fakta
 

curb

Dekalhora
Gick med
29 Jul 2012
Ort
Borås
Hoj
KTM 450EXC-R, Honda CBR929RR Fighter
Haha har sett många av hans filmer, ganska skön snubbe:hihi Han inser ju sitt misstag och säger ju hela tiden hur dum idén var. Han kör bana också, asfalterad sådan:tungan

Låt killen köra vart han vill med sin hoj:7peta
 

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Ort
Botkyrka
Hoj
R1
Felnavlad engelsman helt klart. Påminner mig om idioten som borrade hål i ramen på sin ZX10 för att lätta den.

Shervin ja! En av mina stora idoler. Han sågade upp stora fyrkantiga hål i ramen för att ge den "ram-air", vilket den ju iofs redan hade från fabrik. Undrar vad han gör nu för tiden.
 

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Ort
...
Hoj
crescent
Felnavlad engelsman helt klart. Påminner mig om idioten som borrade hål i ramen på sin ZX10 för att lätta den.

Fast jag känner igen mig också. Det finns få saker som är så roliga som när man kört geggmoppen till vägens ände och sen ändå bestämmer sig för att fortsätta. YOLO:yoparty

Var det inte ram air han skulle göra ;)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top