Gitarrister på Sporthoj!

Finns det ingen bra app för telefonen man kan göra musik med? Skulle väldigt gärna göra något 303igt
GarageBand till Apple är ruskigt bra faktiskt. Ingår i iPad och finns till iPhone också. Du behöver inte ha en Mac-dator men om du har det så är det nästan en proffsstudio idag.

View attachment 501587
Piezo Mick i stallet vilket ger magiska rena ljud, i övrigt mahogny kropp med lönntop DMZ Humbucker from hell i neck samt super distortion i bridge
Hade jag inte sett en bild på skapelsen så hade jag trott att det var de nya jättenödvändiga funktionerna på nån nysläppt elbil du beskrev.

Edit. Nån gång i livet ska jag äga en "DMZ Humbucker from hell i neck". Vet inte vad det är men det låter coolt.

Hade jag inte sett en bild på skapelsen så hade jag trott att det var de nya jättenödvändiga funktionerna på nån nysläppt elbil du beskrev.

Edit. Nån gång i livet ska jag äga en "DMZ Humbucker from hell i neck". Vet inte vad det är men det låter coolt.
DiMarzio micken heter så, jag gillar den, särskilt i position uppe vid halsen om det blev tydligare.

Du måsta kunna backa upp den.
Kokar ner till om du är hårdrock eller dansband…

Humbucker vid halsen och mycket dist blir grötigt enligt min erfarenhet. Kan bli fräckt om man drar ner lite på disten dock. Har konverterat en av mina strator till HSH och det är utifrån hur den blev som jag uttalar mig.

Den är grym odistad vid halsen, låter nästa akustisk.
Känns det bättre när den hänger här?

Last edited:
Kom igång igen med gitarrspelet efter ett uppehåll sedan jag vart med rullstol men nu har den mest blivit väggprydnad senaste året då jag började spela cello istället och hinner inte med så mycket mer än det. Började spela i en ensemble det här året också så då blir man lite tvungen att prioritera cellon och hålla igång det spelandet.
IMG_20240615_160912.jpg

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back