Girls only..eller

är det en ny klubb eller är det shedevils i ny tappning???
annanr så tycker jag att det är alldeles för lite tjejer som kör mc, FRAM FÖR FLER MC ÅKANDE TJEJER.

AlphabeastsMc har ju funnits en stund och är en av de största tjejklubbarna i sthlm.
Grundades Feb 2007...

Det finns ju andra stora tjejklubbar men då utanför stockholm.

Detta är bara en liten kulgrej som jag la ihop eftersom jag ligger hemma och är sjuk...
Det blir bättre film till sommaren/hösten.

Ses på vägarna i sommar :)
MVH AlphaBeasts Brydarna

den sista laten, I Kissed a Girl and I Liked It.. hon den tjejen ar en local brutta har i Santa Barbara! sa ni bisnyggingar som vill traffa henne och mig i en stor.. shit nu tanker jag hogt igen.. iaf, grymt med snygga tjejer, flickor, brudar som kor hojj! jag smalter! tjejer, love you tjejer! GO TJEJER!!!!

den sista laten, I Kissed a Girl and I Liked It.. hon den tjejen ar en local brutta har i Santa Barbara! sa ni bisnyggingar som vill traffa henne och mig i en stor.. shit nu tanker jag hogt igen.. iaf, grymt med snygga tjejer, flickor, brudar som kor hojj! jag smalter! tjejer, love you tjejer! GO TJEJER!!!!

Hälsa bryden från moi ;)

Coolaste klubben i stan:tummenupp :tummenupp

Tackar, hoppas du inte får alltför mycket skit av din klubb :tuttar (dom borde förstå att du gillar din egen klubb mest)

när ni har nån klubbkväll , kommer man ju gärna iallafall :tummenupp

Vi kommer vara på Mc-mässan den 24 jan i Älvsjö :yoparty o sen på HardRock Cafe :tuttar

Last edited:
muhehe.. jag kor varje dag.. pendlar! har tunn jacka med tunn troja under! inga langfilingar! utsokt idag faktiskt! kom over, har buddypeggs tills ni hittar ratt rides ,,,, brydar! ;-)

DSC00786.jpg

Last edited:
muhehe.. jag kor varje dag.. pendlar! har tunn jacka med tunn troja under! inga langfilingar! utsokt idag faktiskt! kom over, har buddypeggs tills ni hittar ratt rides ,,,, brydar! ;-)

Usch vilket hemskt liv du måste ha..... o vilken tråkig bild... :huvet
(jag e inte bitter hihi haha):tungan

Hur blir man medlem? Vilka credentials krävs?
(Kan inte laga mat, men resten funkar mer än väl :D )

haha du får ta o klä ut dig till drag o ta en bild så kanske vi går på att du är är tjej..

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph