Girls only..eller

jag brukar oxå ha en MASSA tjejer runt mig när jag åker hoj...

Inte bara från min egen klubb utan även andra...
 
muhehe.. jag kor varje dag.. pendlar! har tunn jacka med tunn troja under! inga langfilingar! utsokt idag faktiskt! kom over, har buddypeggs tills ni hittar ratt rides ,,,, brydar! ;-)

DSC00786.jpg

Fy fabian, livet är orättvist!!!!! :gnissla
Men njut du, du som kan :tummenupp
 
va inte ledsna nu girls, upp med hakorna.. ledsna och sura tjejer inte fina som glada.. ta lite langhelg och kom over! kor vi lite det har stuket:

[YOUTUBE-ID]QVdhZwK7cS8[/YOUTUBE-ID]

Ni bor bra hos mig.. ska laga frukost till er varje dag och skamma bort er! Gor vi lite rattvisa har och nu!! Javisst vettu! kora hojj om dagarna och mysa bort natterna.. uh oh, min specialitet!
 
va inte ledsna nu girls, upp med hakorna.. ledsna och sura tjejer inte fina som glada.. ta lite langhelg och kom over! kor vi lite det har stuket

YOUTUBELÄNK MED HOMSEXUELLT MATRIAL

Ni bor bra hos mig.. ska laga frukost till er varje dag och skamma bort er! Gor vi lite rattvisa har och nu!! Javisst vettu! kora hojj om dagarna och mysa bort natterna.. uh oh, min specialitet!

Vet inte brudarna gillar sådant, tror nog dessa vill ha mer action och lite mindre snack :banana

Men, jag kan ha FEL
 
va inte ledsna nu girls, upp med hakorna.. ledsna och sura tjejer inte fina som glada.. ta lite langhelg och kom over! kor vi lite det har stuket:

[YOUTUBE-ID]QVdhZwK7cS8[/YOUTUBE-ID]

Ni bor bra hos mig.. ska laga frukost till er varje dag och skamma bort er! Gor vi lite rattvisa har och nu!! Javisst vettu! kora hojj om dagarna och mysa bort natterna.. uh oh, min specialitet!

Jaja, retas du bara. Tänk om vi tar dig på orden och du helt plötsligt har ett helt gäng SH brudar hos dig :banana :banana
 
va inte ledsna nu girls, upp med hakorna.. ledsna och sura tjejer inte fina som glada.. ta lite langhelg och kom over! kor vi lite det har stuket:

[YOUTUBE-ID]QVdhZwK7cS8[/YOUTUBE-ID]

Ni bor bra hos mig.. ska laga frukost till er varje dag och skamma bort er! Gor vi lite rattvisa har och nu!! Javisst vettu! kora hojj om dagarna och mysa bort natterna.. uh oh, min specialitet!

He he...Nu jävlar ska jag bli dragqueen !:tuttar . Biljett bokad !:tungan
 
är det en ny klubb eller är det shedevils i ny tappning???
annanr så tycker jag att det är alldeles för lite tjejer som kör mc, FRAM FÖR FLER MC ÅKANDE TJEJER.

Trodde som dej att de hade nåt med Shedevils att göra. Kass film & varför i helvete en hondjävul till det namnet :va
 
Varför en hondjävul..

Ja du varför har potatoes mc en hoj som logga o inte en potatis?
Ungefär samma dumma fråga.

Alla klubbar har ju olika loggor. behöver ju inte ha något med namnet att göra.
Men eftersom du frågade på ett sådant fruktansvärt trevligt sätt så ska jag förklara för dig.

Vi hette från början Real Devils mc Därav loggan, men efter vissa omständigheter bytte vi namn. Vi behöll loggan eftersom den är ett kollage av 2 medlemmar i våran klubb.

Hoppas du får en trevlig hoj sommar med din nya hoj.
 
med tanke pa hur slipade sporthojs dregget verkar vara har, sa antar jag att det kan blir fullt hus har i stugan, muhaha !oh nej, det ar ingen katastrof om ni skulle komma flera, sa det sa Pumagirl! Nikita-b, jag har tva rum, undrar om vi kommer att behova det andra rummet..? combat girl, du verkar ju ha huvudet pa skaft, du kanske kan styra ihop detta... kanske hanga av alla sunkiga dragz och sa..? far vi lite stil pa bitarna!

:) love you girls... Kvinna och Gudinna! sen efter kan vi kasta frisbee och bada i havet girls,! skratt skojj!

okay brydar..!
 
Spännande! Väldigt ofta när jag ser en tjej ta av sig hjälmen får jag rysningar.... åt det negativa hållet.. undrar varför det är så :va

Jag brukar också få rysningar när jag tar av mig hjälmen, det är när jag ser att det inte finns några snyggingar att vila ögonen på. :rofl
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top