Girls only..eller

är det en ny klubb eller är det shedevils i ny tappning???
annanr så tycker jag att det är alldeles för lite tjejer som kör mc, FRAM FÖR FLER MC ÅKANDE TJEJER.
 
AlphabeastsMc har ju funnits en stund och är en av de största tjejklubbarna i sthlm.
Grundades Feb 2007...

Det finns ju andra stora tjejklubbar men då utanför stockholm.
 
Detta är bara en liten kulgrej som jag la ihop eftersom jag ligger hemma och är sjuk...
Det blir bättre film till sommaren/hösten.

Ses på vägarna i sommar :)
MVH AlphaBeasts Brydarna
 
den sista laten, I Kissed a Girl and I Liked It.. hon den tjejen ar en local brutta har i Santa Barbara! sa ni bisnyggingar som vill traffa henne och mig i en stor.. shit nu tanker jag hogt igen.. iaf, grymt med snygga tjejer, flickor, brudar som kor hojj! jag smalter! tjejer, love you tjejer! GO TJEJER!!!!
 
den sista laten, I Kissed a Girl and I Liked It.. hon den tjejen ar en local brutta har i Santa Barbara! sa ni bisnyggingar som vill traffa henne och mig i en stor.. shit nu tanker jag hogt igen.. iaf, grymt med snygga tjejer, flickor, brudar som kor hojj! jag smalter! tjejer, love you tjejer! GO TJEJER!!!!

Hälsa bryden från moi ;)

Coolaste klubben i stan:tummenupp :tummenupp

Tackar, hoppas du inte får alltför mycket skit av din klubb :tuttar (dom borde förstå att du gillar din egen klubb mest)

när ni har nån klubbkväll , kommer man ju gärna iallafall :tummenupp

Vi kommer vara på Mc-mässan den 24 jan i Älvsjö :yoparty o sen på HardRock Cafe :tuttar
 
Last edited:
muhehe.. jag kor varje dag.. pendlar! har tunn jacka med tunn troja under! inga langfilingar! utsokt idag faktiskt! kom over, har buddypeggs tills ni hittar ratt rides ,,,, brydar! ;-)

DSC00786.jpg
 
Last edited:
muhehe.. jag kor varje dag.. pendlar! har tunn jacka med tunn troja under! inga langfilingar! utsokt idag faktiskt! kom over, har buddypeggs tills ni hittar ratt rides ,,,, brydar! ;-)

Usch vilket hemskt liv du måste ha..... o vilken tråkig bild... :huvet
(jag e inte bitter hihi haha):tungan
 
Hur blir man medlem? Vilka credentials krävs?
(Kan inte laga mat, men resten funkar mer än väl :D )
 
haha du får ta o klä ut dig till drag o ta en bild så kanske vi går på att du är är tjej..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top