ghey.

Muahhaa, mina och jimmys bilder är nog tagna nån gång efter 02..

Jimmy, din ide' med klippa/klistra.. do it :banana

Här kommer det något ghey!!! Jag var och handla lapptopp till frun ist för att åka onsdagssnurr:brinnerup =dyrt och slöseri med min tid!!! Kommer ej att upprepas!!:fakta

Här kommer det något ghey!!! Jag var och handla lapptopp till frun ist för att åka onsdagssnurr:brinnerup =dyrt och slöseri med min tid!!! Kommer ej att upprepas!!:fakta

Det finns ju fem andra kvällar i veckan som du kan handla grejjer åt din fru. Dålig ursäkt för att inte få. :krama:)

Hmm kanske imorgon :gnissla

Uppiliupp med mera "skämmashelavintern" bilder nu..Yngsta dottern sa hemma: -MAMMA pappa har en tant i knät, man får ju skämmas, hur kan hon!! och det var Lisa det ha ha..:)Första gången Lisa kallas tant kan jag tänka mig:D

MEN det är inget jag skäms över inte:)

Uppiliupp med mera "skämmashelavintern" bilder nu..Yngsta dottern sa hemma: -MAMMA pappa har en tant i knät, man får ju skämmas, hur kan hon!! och det var Lisa det ha ha..:)Första gången Lisa kallas tant kan jag tänka mig:D

Det har jag FILM på! :D

VA I HEVL..? haha

Tror dom flesta har sportis med en "tant" i knät på en eller flera bilder :D

Kanske ska lägga upp den på youtube?
Under namnet: Slår & slår...och ja ba. :D

Tja, varför inte....
[YOUTUBE-ID]tOMUsN0EEck[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
hemskt lustigt. sen vare ju faktiskt så att det ska vara. "slå då, slå då" min kompis provocerade mig vilket resulterade i en käftsmäll.
och om ni tycker det är sjukt intressant så finns händelsen dokumenterad på youtube.

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...