Där Väste
Ny medlem
- Gick med
- 16 Apr 2005
- Hoj
- KXF 450 -07, CR 250 -03, RM 250 -06, SXV 550 -07, KTM 660 -05, R1 -05, CBR900 -93
lastbilschaffisar brukar göra v-tecknet i rutan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ähh vafan.. det är väl bara att "hålla mot" med händerna om det smäller..
Jag har även hört att en del "skallar" framrutan.. Kan det hjälpa tro?2964787Hålla emot med näsan brukar vara en populär metod.![]()
Blinka som fan med helljuset är ganska vedertaget bland bilar...
Möjligtvis ovidkommande, men jag måste bara fråga; varför kör man utan bälte? Jag har svårt att se några fördelar med det?
Det beror på. Skallar man ut rutan innan man krockar så är det ju mindre att slå i när man väl gör det.Jag har även hört att en del "skallar" framrutan.. Kan det hjälpa tro?
Handflatan ut, v-tecken. Ovansidan/baksidan (av handen) ut, fuckis.Hur ser V tecknet ut exakt? Som två ben liksom? (alltså som när man tar pekfingret o långfingret o gör en gubbe som går?)
För om någon skulle göra ett "uppåtvänt" v-tecken med baksidan av handen åt mig, som bott utomlands, så skulle jag tolka det som ett Fuck-you för det betyder det i alla engelskspråkiga länder![]()
Vill bara klargöra exakt hur man gör innan jag vågar mig på något av den sorten![]()
Saftblandaren betyder ju att man ska burna i ringar.Saftblandaren..ett finger som gör en cirklar i luften brukar jag göra om jag vet att det är poliser åt det hållet jag kom från..eller bara handen upp och ner lodrätt för att indikera "sakta ner"
Gasa helvetttettt!!
Nja... Ibland är det bra med lite hjälp, även om den kommer via en custom!!
:-D
Vi blev varnade av FLERA bilister utanför Roskilde när vi körde till Bike Meet i torsdags. Danskarna e för goa!!![]()
Finns det nått allmänt vedertaget sätt att varna för fartkontroller? Skulle kunna vara bra att vara enhetlig, så man inte råkar ut för missförstånd..![]()
Hur ser V tecknet ut exakt? Som två ben liksom? (alltså som när man tar pekfingret o långfingret o gör en gubbe som går?)
För om någon skulle göra ett "uppåtvänt" v-tecken med baksidan av handen åt mig, som bott utomlands, så skulle jag tolka det som ett Fuck-you för det betyder det i alla engelskspråkiga länder![]()
Vill bara klargöra exakt hur man gör innan jag vågar mig på något av den sorten![]()
Dock kan jag sparka in fittan på dom jävlarna som skiter i att blinka när dom möter mig. Åkte på böter förra sommaren när jag åkte fast i en kontroll. Mötte några bilar strax innan kontrollen men ingen gjorde något för att varna mig.. Äckliga töntskitidioter...
back to topic så var det kanon av killen med kollen som varnade dig
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |