Här en skiss på hur generatorböjen ser ut efter Bogan. Som bekant kör många av vid korset, trots att de flesta känner till att den nyper på slutet.
Skulle ni som är duktiga på kurvteknik kunna beskriva på skissen samt med text hur denna kurva ska hanteras rent tekniskt map spårval, apex, bromsning, gaskontroll och blicken mm.
Ni som har kört av eller varit mycket nära att göra det, kan väl beskriva vad ni efter egen analys tror att ni gjorde för fel.
Förhoppningsvis kan detta möjligen göra att antalet avåkningar minskar.
Skulle ni som är duktiga på kurvteknik kunna beskriva på skissen samt med text hur denna kurva ska hanteras rent tekniskt map spårval, apex, bromsning, gaskontroll och blicken mm.
Ni som har kört av eller varit mycket nära att göra det, kan väl beskriva vad ni efter egen analys tror att ni gjorde för fel.
Förhoppningsvis kan detta möjligen göra att antalet avåkningar minskar.

