Generation D (D som i Dum)

En hel generation med talfel och höftledsfel pga av att byxorna hänger så långt ner att dom inte kan gå riktigt.

Känns riktigt lovande att dom ska ta hand om oss när vi blir pensionärer.

Nä tacka vet jag 70-talisterna :hihi

En hel generation med talfel och höftledsfel pga av att byxorna hänger så långt ner att dom inte kan gå riktigt.

Känns riktigt lovande att dom ska ta hand om oss när vi blir pensionärer.

Nä tacka vet jag 70-talisterna :hihi

Äh! VI kommer få ta hand om dom!

*tanten meckar till snabba hojjen och kraschar i en bergvägg när hon blir lagom senil*

Ja se dessa ungdomar och deras totala brist på respekt för äldre....:D
Äldre har alltid varigt en belastning för samhället det är bara att vi inte linda in det längre :D

Nej men ska man vara på det allvarliga planet å tvivlar jag inte på att "min generation" är den mest körda någonsin.

Det är klart att människor blir dummare, det är inte längre viktigt att veta någonting förutom att man ska veta hur man kollar upp det på internet. Däremot är ju dumheten bara en liten biverkning på någonting väldigt bra och beroende på hur man ser på saken så kan vi vara otroligt mycket smartare nu än den äldre generationen.

Försvar? Jao, det var en amerikan som sade det, de har ju alldrig rätt. :)

Sen hantera internet är väl många yngre bättre på än många äldre, att försöka lära någon något de inte bryr sig om är ju dock hopplöst, och näst intill ondskefullt, oavsett medium...

Ligger ju lite i det. Man minns ju inte alls lika många telefon nummer nu som innan man hade mobil!

Ligger ju lite i det. Man minns ju inte alls lika många telefon nummer nu som innan man hade mobil!

Exakt, innan kunde man alla telefonnummer i hela byn, alla tolv hushållen av de drygt hundrafemtio som hade telefon. Numera är vi yngre så jävla korkade att vi inte ens minns de trehundra telefonnummer vi har nerskrivna i våra elektroniska adressböcker... :rolleyes:

LATA JEFLA GENÄRACHION MAN TILHÖR!11!!!1 :mad:

Last edited:
Nej men ska man vara på det allvarliga planet å tvivlar jag inte på att "min generation" är den mest körda någonsin.

Tyvärr har du så rätt i det.

Det finns fortfarande superklipska ungdomar, och dom har bättre förutsättningar än någon tidigare generation, men antalet är färre, och den stora massan är dummare än någonsin.

När man träffar på folk som är 18-20 år gamla och frågar efter deras personnummer och dom måste ta fram körkortet och titta efter :va

Eller man ger dom en tid, tex 19:30 och dom ser ut som frågetecken, man förtydligar och säger "halv åtta alltså" och dom frågar "Jaha, är det på kvällen?"

Det finns fortfarande superklipska ungdomar, och dom har bättre förutsättningar än någon tidigare generation, men antalet är färre, och den stora massan är dummare än någonsin.

När man träffar på folk som är 18-20 år gamla och frågar efter deras personnummer och dom måste ta fram körkortet och titta efter :va

Eller man ger dom en tid, tex 19:30 och dom ser ut som frågetecken, man förtydligar och säger "halv åtta alltså" och dom frågar "Jaha, är det på kvällen?"

Seriöst, har du träffat så skadade människor? Och de är inte klassade som förståndshandikappade?

Isf. :rofl :rofl :rofl

Det är kanon för de 80-talister som inte är helt tappade. Tänk vad vi kan roffa åt oss när bristen på hjärntrust uppstår då det äldre gardet ställer in betalningarna, vilket tillfälle att få exploatera en hel generation puckon.....:fyllisar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT