Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr har du så rätt i det.
Det finns fortfarande superklipska ungdomar, och dom har bättre förutsättningar än någon tidigare generation, men antalet är färre, och den stora massan är dummare än någonsin.
När man träffar på folk som är 18-20 år gamla och frågar efter deras personnummer och dom måste ta fram körkortet och titta efter![]()
När man träffar på folk som är 18-20 år gamla och frågar efter deras personnummer och dom måste ta fram körkortet och titta efter![]()
Vet du ditt sofi-nummer? National insurance number? Pesel nummer? Man kanske inte ska säga att utlänningar är dumma för att de inte känner till vad vi använder här i sverige eftersom sverige är ett litet oviktigt land.Ho ho ho! Du skulle bara veta hur få utländska individer det är som vet vad personnummer är
Seriöst, har du träffat så skadade människor? Och de är inte klassade som förståndshandikappade?
Isf.![]()
![]()
![]()
Vet du ditt sofi-nummer? National insurance number? Pesel nummer? Man kanske inte ska säga att utlänningar är dumma för att de inte känner till vad vi använder här i sverige eftersom sverige är ett litet oviktigt land.
Födelsedatum skrivs i olika ordning i olika länder och de vill nog vara säkra på att det är rätt.Fast när man säger "It's your date of birth" så borde det ju klicka iallafall lite vad som ska fyllas i, men oftast icke, fortfarande stora frågetecken.
Finns många individer, utländska som svenska, som man verkligen undrar hur fasen deras tentamen går när dom knappt kan läsa eller förstå instruktionerna på tentamen. Det är inte den ljusa sidan av högskolan man får som tentavakt kan jag lova![]()
Självklart, det är ju mycket billigare att göra så! Och man slipper köpa nya läroböcker, Tyskland kommer säkert dela på sig igen iaf och Ryssland drar nog snart igång Sovjet igen, allt går ju i vågor!Det är en kombination av att information är lättillgänglig och en kravlös tillvaro överlag. När skolelever har problem med proven sänker man kraven snarare än att återta fokus på studier.
Sveriges framtid ja... Har Jämtland blivit republik än?
Född -83 ja...Jag vet då inte exakt vad en ingenjör har för arbetsuppgifter och jag ser ingen anledning till varför jag borde veta det.
Jag vet då inte exakt vad en ingenjör har för arbetsuppgifter och jag ser ingen anledning till varför jag borde veta det.
Det är väl lite det som är grejen? Att folk inte ens vet det du just skrev, att ingenjörer inte har en specifik arbetsuppgift.Som om alla ingenjörer har grovt samma arbetsuppgifter gemensamt.
Anledningen till att folk inte vet lär hänga ihop med att yrket inte associeras med en specifik uppgift.
Det är inte så svårt att veta vad till exempel en korvstoppare eller ostmästare gör på jobbet.
Men visst finns det ett svar på frågan, det gör det. Men det är som att ställa frågan "Hur gör djur?"
De ingenjerar.Det är väl lite det som är grejen? Att folk inte ens vet det du just skrev, att ingenjörer inte har en specifik arbetsuppgift.
Det är väl lite det som är grejen? Att folk inte ens vet det du just skrev, att ingenjörer inte har en specifik arbetsuppgift.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |