Wille
Gröna Faran
Mattias skrev:Fan Wille, har du käkat stöddig-piller? Du, om någon, kör väl lugnt och sansat.
Yepps, jag kör alltid lungt o sansat när andra tittar på..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mattias skrev:Fan Wille, har du käkat stöddig-piller? Du, om någon, kör väl lugnt och sansat.
Det gäller att utnyttja så stor del av vägen det går och eftersom du ändå låg och harvade i högra diket så passade de väl på att utnyttja din halva av vägen. Hade du legat kvar som du gjorde innan utan att gå ner i "knapp styrfart" och lagt dig i höger vägkant så hade inte hojarna kört på "din" sida om vägen...smilee skrev:Jag lägger mig på den högra kantlinjen i högerkurvan och sänker farten så fort jag kan. Jag kör sedan i styrfart tills ni hade passerat, och tuffade sedan hemåt. Alternativet hade varit att parkera i ett träd.
Dom flesta hade jag ca en meter i avstånd sidledes, men några var så nära att det kändes som att backspeglarna tog i (observera att jag körde på kantlinjen).
Det kom ett gäng efter tätklungan som höll ett mer anpassat tempo, och ni får ursäkta att jag inte hälsade. Jag blev så jäkla arg.
Hade jag hållt samma tempo som ni så hade vi frontalkrockat mitt i esset. Dom kvällstidningsrubrikerna hade jag velat se. "15 sportmotorcyklar i dödskrasch på dödens väg" eller något liknande.
Tänk er för!!!
Om någon härifrån känner igen sig från igår, jag s****r i vilka ni är. Ett stort![]()
Den griniga gubben på Rettan
Maciej EVO VI skrev:Det gäller att utnyttja så stor del av vägen det går och eftersom du ändå låg och harvade i högra diket så passade de väl på att utnyttja din halva av vägen. Hade du legat kvar som du gjorde innan utan att gå ner i "knapp styrfart" och lagt dig i höger vägkant så hade inte hojarna kört på "din" sida om vägen...
Smart. Brukar själv utnyttja hela vägen när jag är ute o rejsar, särskilt med bilen. De flesta flyttar sig långt ut på sin sida när man möter dom. Tråkigt bara när alla idioter som inte fattar att vägen är en rejsbana är ute o slöåker, det är ju livsfarligt!Maciej EVO VI skrev:Det gäller att utnyttja så stor del av vägen det går och eftersom du ändå låg och harvade i högra diket så passade de väl på att utnyttja din halva av vägen. Hade du legat kvar som du gjorde innan utan att gå ner i "knapp styrfart" och lagt dig i höger vägkant så hade inte hojarna kört på "din" sida om vägen...
Maciej EVO VI skrev:Det gäller att utnyttja så stor del av vägen det går och eftersom du ändå låg och harvade i högra diket så passade de väl på att utnyttja din halva av vägen. Hade du legat kvar som du gjorde innan utan att gå ner i "knapp styrfart" och lagt dig i höger vägkant så hade inte hojarna kört på "din" sida om vägen...
Går inte att bli omkörd när man står vid sidan om å käkar korvMattias skrev:JAG har aldrig blivit omkörd av PMC?![]()
Wille skrev:Goines:
Menar du på fullaste allvar att vi potatisar kör på det sättet? Jisses, oj oj oj, det ska jag genast ta upp i högsta ledningen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Goines skrev:Tja, jag är inte den som kommer grina nästa gång en 'Potatis' kör ihjäl sig. Hoppas bara ingen oskyldig blir skadad..
Goines skrev:Tja, jag är inte den som kommer grina nästa gång en 'Potatis' kör ihjäl sig. Hoppas bara ingen oskyldig blir skadad..
Tjoffe skrev:Jävligt trevligt inlägg![]()
![]()
Mr B skrev:Varför finns det ledig plats till höger om vissa förare har jag alltid undrat ... håll så mycket höger som det går när ni är ute och tourar !
Goines skrev:Don't play with fire if you can't stand the heat!
Missuppfatta nu inte mig och tro att jag vill att folk ska köra ihjäl sig för så är det absolut inte. Vad jag menar är att om man kör som vissa, utan att nämna någon/några, så måste man ju vara medveten om att man inte bara utsätter sig själv utan även en satans massa andra för livsfara. Dom som har så pass lite respekt för sitt och framför allt andras liv tycker jag inte, och kommer aldrig, tycka synd om när olyckan är framme. Så är det.
Moraltant må vara, otrevlig må vara, idiot må vara..
Säger bara vad jag tycker och det står jag för. Till 100% och alltid.
Goines skrev:Don't play with fire if you can't stand the heat!
Missuppfatta nu inte mig och tro att jag vill att folk ska köra ihjäl sig för så är det absolut inte. Vad jag menar är att om man kör som vissa, utan att nämna någon/några, så måste man ju vara medveten om att man inte bara utsätter sig själv utan även en satans massa andra för livsfara. Dom som har så pass lite respekt för sitt och framför allt andras liv tycker jag inte, och kommer aldrig, tycka synd om när olyckan är framme. Så är det.
Moraltant må vara, otrevlig må vara, idiot må vara..
Säger bara vad jag tycker och det står jag för. Till 100% och alltid.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |