Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Självklart ser man till att frysa ned maten och ta med på bussen om man vill komma billigt undan. en middag var eller om man gör den två o två resp. tre o tre beroende på hur många man är som bor ihop är en lätt match.Skrutten skrev:Ju billigare desto bättre naturligtvis..
Det jag vet är att det var en bar i bottenvåningen (man ser ju till att ha koll på den viktiga infon).
Sen är det ju tyvärr så att i Norge blir det inte billigt ens när man lagar
maten själv... om man nu inte har med sig en väska mat hemifrån..
I vilket fall som helst så har vi tillgång till en busschaufför som kan ordna med buss billigt så vi kan absolut räkna på olika budgetalternativ.
//Barbs som laddar för fullt inför kvällens julfest!
Mark skrev:FYI
Liftkort för 3 dagar kostar 820 norska pengar!
Källa: liftkortspriser
Hyra utrustning i backen:
Skidhyra inkl. pjäxor och stavar: 490 NKr. Sen kan man även hyra expert utr. kostar då 610 pengar.
Källa: skidpriser
Håll tillgodo!
ja, OM vi väljer att åka 2:a eller 9:e dec...eller den 28 april. det känns inte så aktuellt va?JONQAS skrev:Men liftkort ingick i den prislistan jag visade från JP Alpin...
Mark skrev:ja, OM vi väljer att åka 2:a eller 9:e dec...eller den 28 april. det känns inte så aktuellt va?![]()
se * för mer info![]()
Skrutten skrev:Har snackat med Mark bakom kulisserna nu och vi tar på oss uppdraget
att försöka hitta det absolut billigaste och bästa alternativet för en
långhelg i Hemsedal med avresa den 24:e februari. Ok?!
Hoppas kunna komma med mer konkret info inom några dagar.
Några har ju redan anmält sitt intresse och jag hoppas det blir fler..
![]()
![]()
//Barbisen![]()
Miss_Orchidee skrev:You wish![]()
Miss_Orchidee skrev:Hur går det med skidresan våran? några alternativ än?![]()
uch, jag kanske är alldeles för ivrig med att komma iväg(det blir så när man bor hemma
)
Fast det kanske är bra om vi får framm nått ganska snart så inte alla resorna är slut sen när vi ska åka....
Nu ska jag jobba, men ni får ha det så kul idag! /// Steffi
Hörru, min "Kontakt" (brorsan, som är reseledare för Resdax) var ju i Helskedal hela helgen. Ska prata med honom idag. så lugna nu könet nåra grader =)Coola Ola skrev:Ja vafan.... Mark och Skrutten! Nu har haft minst två dar på er att komma fram till nåt. Allt ska vara bokat o klart nu ju!![]()
Ni pröjsar väl i förväg också? Har lite risigt med stålar just nu men jag har en stensäker deal på gång så det fixar sig till nån gång efter jul....![]()
Mark skrev:Hörru, min "Kontakt" (brorsan, som är reseledare för Resdax) var ju i Helskedal hela helgen. Ska prata med honom idag. så lugna nu könet nåra grader =)
Miss_Orchidee skrev:Gäller det mig med?![]()
![]()
Barbs, INTE Gol, snälla,det är tråkigt som fan där,iallfall var det det sist jag var där, skit tråkiga backar!![]()
Hemsedal är bättre![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT