Gemensam Skidresa??

Status
Ej öppen för fler svar.
Mark skrev:
värme är för mesar! :)

jag utamar f.ö. alla.
försten ner från toppliften vinner en öl/drink av alla förlorare

Second man is the first looser!

Jaja men skidor går ju fortare än bräda... fusk!

Mary: Goa vad e det? Var ligger det?! :va

JONQAS skrev:
Jaja men skidor går ju fortare än bräda... fusk!

Prova svart sopsäck dåra. Det är riktigt snabbt!

Om du nu så trotsigt ska hatta runt på haschpulka får du ju bara se till att åka ännu fortare än vad jag gör.

Mark skrev:
Prova svart sopsäck dåra. Det är riktigt snabbt!

Om du nu så trotsigt ska hatta runt på haschpulka får du ju bara se till att åka ännu fortare än vad jag gör.

Haschpulka! Hahaha... skönaste uttrycket jag har hört!
Jo plastpåse går fruktansvärt fort...

Men jag hoppar högre då då! HA! :banana

Mary skrev:
Restresa till Goa får du nästan för samma pengar! Och leva där är nästan gratis! :)
Men vem fan vill vara i indien.. :tungan
Nej tacka vet jag andra ställen i asien..

:hihi

Coola Ola skrev:
kn... vad för nåt? jag håller bara handen med mina flickvänner :D

YEAH RIGHT :rofl :rofl

OK, hemsedal it is! :banana Nu får ni komma med lite datum då så vi kan planera in lite närmare! i slutet av februari nån gång! lediga datum tack :tummenupp `

jag kan vilken tid som hälst nästan, jobbet är inga problem, det skulle vara skolan i så fall, men det löser ju sig på nått sätt, Det löser sig alltid!!!!! :banana

Mark skrev:
värme är för mesar! :)

jag utamar f.ö. alla.
försten ner från toppliften vinner en öl/drink av alla förlorare

Second man is the first looser!

ANTAGET :banana :hoppa

Second man is the first looser! (tur att man e tjej....;) :rolleyes: )

Miss_Orchidee skrev:

OK, hemsedal it is! :banana Nu får ni komma med lite datum då så vi kan planera in lite närmare! i slutet av februari nån gång! lediga datum tack :tummenupp `

jag kan vilken tid som hälst nästan, jobbet är inga problem, det skulle vara skolan i så fall, men det löser ju sig på nått sätt, Det löser sig alltid!!!!! :banana
Är med all säkerhet på :banana

Miss_Orchidee skrev:

Jag är väldigt intresserad men 3000:- + övriga omkostnader (=säkert 5000:-) vetefan om jag har råd med. Finns det inget budgetalternativ där man käkar nudlar och bor i tält?

Datum spelar ingen roll för mig om det är en långhelg.

Coola Ola skrev:
Jag är väldigt intresserad men 3000:- + övriga omkostnader (=säkert 5000:-) vetefan om jag har råd med. Finns det inget budgetalternativ där man käkar nudlar och bor i tält?

Datum spelar ingen roll för mig om det är en långhelg.

Jo iof 3000 är AS MYCKE pengar för mig just nu, men å andra sidan så är det ju helpension och liftkort, rubbet ingår ju. så det är egentligen ganska billigt. Fast det klart vill man gå ut och käka nån kväll så kostar det ju mer...

och dricka... ja du är ju lätt uppe i 5000:- :hihi

Ska vi se oss om efter annat alternativ tycker ni eller ska vi köra på detta?

Hur många är på om vi teoretisk säger att vi spikar sista helgen i februari 3000 kr per skalle??

1. Miss_Orchidee

Miss_Orchidee skrev:
Jo iof 3000 är AS MYCKE pengar för mig just nu, men å andra sidan så är det ju helpension och liftkort, rubbet ingår ju. så det är egentligen ganska billigt. Fast det klart vill man gå ut och käka nån kväll så kostar det ju mer...

Hur många är på om vi teoretisk säger att vi spikar sista helgen i februari 3000 kr per skalle??

1. Miss_Orchidee
2. yamaha farfar

Miss_Orchidee skrev:

1. Miss_Orchidee

Vi kan ju dela säng o tallrik så måste vi ju få det för halva priset, eller hur?

Coola Ola skrev:
Vi kan ju dela säng o tallrik så måste vi ju få det för halva priset, eller hur?

det där får du nog disskutera med dig själv, jag låter alltid när jag sover ;) och sover jag inte så låter jag för det mässta iallfall :tungan

Yamaha farfar skrev:
Miss_Orchidee skrev:

1. Miss_Orchidee
2. yamaha farfar
3. Zane

Klart att man man få tag i budget alternativ. Där man lagar mat själv (eller värmer. Maten lagas ju lättast hemma). liftkort ingår såklart också!

Jag åker gärna budget jag med. I en stuga för 4-12 pers. är det alltid livat. Sen kan man dela på det här man att laga mat osv. Full sula blir de kanske överallt.

Har bara kollat resdax, antar att alla researrangörer ligger i ung. samma prisklass som dom andra. Dom har 9 olika ställen att bo på. Borde inte vara problem att hamna i närheten av lyxlirarna.

Exempel Budget: resa, boeende och lifkort den 24:e februari kostar runt 2000. Finns från 1790:- men platserna kanske är fullbokade sedan länge.

Jag ska se över detta lite mer.

Var ligger stället som erbjuder helpension?

Mark skrev:
Exempel Budget: resa, boeende och lifkort den 24:e februari kostar runt 2000. Finns från 1790:- men platserna kanske är fullbokade sedan länge.

Det låter helt klart billigare! mycket bra Mark!!! :banana kan du kolla närmare på det och se om det finns platser kvar kanske? :hoppa

Mark skrev:

Ju billigare desto bättre naturligtvis.. Killen som vet allt om hotellet som
jag pratat om är för tillfället och kör folk i Frankrike men jag ska göra mitt
bästa för att få fram mer info. Det jag vet är att det var en bar i bottenvåningen (man ser ju till att ha koll på den viktiga infon) :fyllisar .

Sen är det ju tyvärr så att i Norge blir det inte billigt ens när man lagar
maten själv... om man nu inte har med sig en väska mat hemifrån..

I vilket fall som helst så har vi tillgång till en busschaufför som kan ordna med buss billigt så vi kan absolut räkna på olika budgetalternativ.

Låtom oss forska vidare på varsitt håll så ser vi vad det kan bli.

//Barbs som laddar för fullt inför kvällens julfest!

Jag snackade med en polare som e butikschef för One Off å han brukar anordna lite skidresor under vintern å han säger att JP Alpin är helt klart billigast.
Har kollat lite men hittar inte någon hemsida?! :va

JONQAS skrev:
Jag snackade med en polare som e butikschef för One Off å han brukar anordna lite skidresor under vintern å han säger att JP Alpin är helt klart billigast.
Har kollat lite men hittar inte någon hemsida?! :va
har du provat Jt alpin ?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back