Geggmoppetråden

Jag velar, förmodligen blir det greenvalley, det är ett gäng som tänkt spåra upp där ordentligt nu när det töar lite. :)

avissjuk
ska nog börja hänga mer i stendal :va

Jag ska försöka ta mig ut i veckan och passa på att packa vårat pipspår med snöskojtern igen nu när det är blötsnö. Kommer bli stenhårt och superfint när de blir kallt igen.

SGM verkar ha tröttnat på att köra svåra spår om jag förstår saken rätt. Han vill ju bara köra på stendal, svårighetsgarad 2 Av 10. :såjaponken

Nänä, det körs snöspår av bara helvete...att knappt få styrfart och koka motorer lämnar jag över till er i banjoligan. ;)

Det är roligare att köra, än att ge upp efter ett halvvarv. :fakta

Helgens plan:

Brassa helvet så gott det går på Salas crossbana på söndag, kan ev. bli lite lyx-enduro för mig i greeeeeeeenvalley på lördag (vad skall man annars göra, äta chips?).
Det blir nog en del sköna filurer med...

/J

lördag uteslutet då man måste hålla husefriden.
men mötas upp på söndag morgon ?

Kan funka, Statoil-affärn vid nordanbyrondellen säg 09:20-sisådär, och skall det samåkas så tolereras inget fipplande och velande. :fakta :D

Vi får väl hålla det hela lite flytande, då jag inte vet hur crossbanan är i skick, det är ju lite väderberoende, så vi spikart' imöra'.

omplanering giord. Blir en vända på fågelbacken på söndag. för enkelhetens skull . JD och jag tar med solstolar och kaffe för att kunna bli fullfjädrade trivselfascister

Vansinnigt kul med lite cross igen - banan i Sala var/är kalas, det kommer bli där nästa helg med, tror det är slutåkt i skogen ett tag nu, tills lappmöglet gett sig iaf.

Idag vart de deluxeåkning på fågelbacken/jädra.. Ruskigt fina snöspår och riktigt kul. Gick väl inge fort, men vi harvade på iaf, jag å matte. Fick korv å kaffe i solen också, så trivselfetischist-kvoten blev uppfylld med råge. Faktiskt roligaste körningen på hela vintern. :tummenupp för fågelbacken/vmk

Cross i Sala låter också najs, sugen på de med, men är det såhär bra i V-ås även framöver, så vettelafaan om jag inte hellre spar soppan och kör här, time will tell..

Idag vart de deluxeåkning på fågelbacken/jädra.. Ruskigt fina snöspår och riktigt kul. Gick väl inge fort, men vi harvade på iaf, jag å matte. Fick korv å kaffe i solen också, så trivselfetischist-kvoten blev uppfylld med råge. Faktiskt roligaste körningen på hela vintern. :tummenupp för fågelbacken/vmk

Cross i Sala låter också najs, sugen på de med, men är det såhär bra i V-ås även framöver, så vettelafaan om jag inte hellre spar soppan och kör här, time will tell..

vart kan man hämta en fågelväst för träningsbacken? tänkte införskaffa :tummenupp

Har vägarna förbi v-ås till helgen och tänkte att de skulle passa bra att ta med hojen o köra lite enduro.

Hur är statusen på banorna i trakten? Vilken bana rekomenderas? Fågelbacken? Gröndal?

fågelbacken består ev 30 cm djupa snöspår. dock snöspår av bästa kvalitet. men om det fortsätter töa så vet i tusan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT