Geggmoppetråden

Vilken dag blir det banjoåkning?
JD vart vill du sprätta snö jag lixom styr ju kosan dit du styr eller nått :confused:?

Vilken dag blir det banjoåkning?
JD vart vill du sprätta snö jag lixom styr ju kosan dit du styr eller nått :confused:?

Banjotouring åfkårs! Jag liter på att KTM boysen har styrt upp åt oss cityracers.. Garanterat lördag! Bygger snöspårsboots ikväll, kommer va unstoppable i helgen :D

Alla som inte kommer å kör enduro i banjoskogen på Lördag är våldtäktsmän!
Jag å Goshow ska ut imorgon och reka spåret, själv har jag höga förväntningar.
Självklart ska man ladda upp med "några" öl på fredagen med några lumpenpolare :) Men det har ju gått förut så..

Alla som inte kommer å kör enduro i banjoskogen på Lördag är våldtäktsmän!
Jag å Goshow ska ut imorgon och reka spåret, själv har jag höga förväntningar.
Självklart ska man ladda upp med "några" öl på fredagen med några lumpenpolare :) Men det har ju gått förut så..

Ja-nej.

Efter incidenten senast med diverse skumma figurer med skotermotorer i sina hojar, etc...så får det nog vara. :D

Greenvalley it is, snart KM...

janej, utsugar fruntimmret är äntligen borta och det suger i åkar tarmen, få se hur man kan bära sig åt för att fixa en maskin...

Nu är whitetrash mitsu/honda schizo bilen såld :va måste tigga skjuts med någon på lördag, helst till banjomecka. Matte vi får fixa snålskjuts för dig med på nå vänster, tror de löser sig :tummenupp

Alla som vill sälja en skåpbil/buss till Robban skickar PM eller ringer :)

aa då blir det gayställning bakpå värsting vofflan. ska kolla om jag inte kan låna fars släp så kan du åka med mig jd

aa då blir det gayställning bakpå värsting vofflan. ska kolla om jag inte kan låna fars släp så kan du åka med mig jd

Glöm gayställning. Jag har surrat med Jocke å Perra, vi kan åka en var på deras bilar, så inga probs.. Skulle vi inte vilja det så är ju släp en bra idé, antingen om du kirrar, eller så tar vi ett på mitt jobb (har du dragkrok?)..

Verkar bli garage för alla imorgon, jocke/per/jag osv.. Blir du med? Jag är där från 3 till iaf 18.15, kanske längre men troligen inte..

überkrisar det så får ni vällan låna mitt schlep

Man tackar, blir det totalkris så kanske vi nappar på de, men tror de löser sig..

klart jag har drag annars få man inte på gayställningen :arsele
det vore smidigt att lasta på perra ocj jocke så kan vi åka kontan med alla grejer. kommer förbi garaget imorgon efter jobbet.

Nu är whitetrash mitsu/honda schizo bilen såld :va måste tigga skjuts med någon på lördag, helst till banjomecka. Matte vi får fixa snålskjuts för dig med på nå vänster, tror de löser sig :tummenupp

Alla som vill sälja en skåpbil/buss till Robban skickar PM eller ringer :)

Varför sålde du pickupen? Va va de för fel på den då? :P

Varför sålde du pickupen? Va va de för fel på den då? :P

Mjaa mest att den var för hög för att kunna lasta smidigt på, sen att jag vill ha skåpbil istf. pickup.. :)

HÄRLIGT ser bra ut -12 grader snöstorm de blie en intressant dag idag :yoparty:yoparty

Jafan det är sånthär som bygger karaktär, snöstorm kallt och ospårat.. Yippie ki yay motherfuckers :yoparty

det är kallt. blåser. tror inte betongsuggan rejsing kommer hem, om dom nu kommer hit pga av drivor på vägen, jag är bakis, opepp, seg, har blåmärken,
Nu kör vi! :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...