Geggmoppetråden

trött, kall, snöig med igenisade brillor. så kan man sammanfatta dagen. :tungan
Vart en tung dag i snöspåren bandragningen va helt superb men snödjupet gjorde pipmatte trött :gnissla

Tyckte de va skitkul me lite tungåkt och brötenduro, va inte alls så illa med tanke på vädret. Men sen började hojfan koka pga trasig kylare då vart de tråkigt. Stod i 30-40 minuter i skogen och kastade snö på motor/kyl och var allmänt grinig :smasha.. Ny kylare beställes omg :fakta..

instämmes!
roligt vare! jobbigt men det gick ju att åka iaf!
vi fortsätter köra nästa helg!
holmudd hade oxå problem med kokande kylare.

ni åkte hem i rätt tid iallafall, nu kommer inte jag hemifrån:)

gratis träning på fågelbacken imorrn, start 11

Last edited:
instämmes!
roligt vare! jobbigt men det gick ju att åka iaf!
vi fortsätter köra nästa helg!
holmudd hade oxå problem med kokande kylare.

ni åkte hem i rätt tid iallafall, nu kommer inte jag hemifrån:)

gratis träning på fågelbacken imorrn, start 11

Usch ja, kokande hoj i skogen är ingen höjdare.
Ska kolla om min moped har termostat, isf kan man ju prova byta den..

Ska vi försöka hålla en tävling på vårat nya fina spår? Skulle vara bra om man tog dit nån snabb förare som kan kolla om spåret är tillräckligt långt?
Annars får vi försöka spåra några hundra meter till, men de ska väl gå å göra :tummenupp

Usch ja, kokande hoj i skogen är ingen höjdare.
Ska kolla om min moped har termostat, isf kan man ju prova byta den..

Ska vi försöka hålla en tävling på vårat nya fina spår? Skulle vara bra om man tog dit nån snabb förare som kan kolla om spåret är tillräckligt långt?
Annars får vi försöka spåra några hundra meter till, men de ska väl gå å göra :tummenupp

skeptiskt, med tanke på att vi körde runt på ca 15-20min ospårat,
spårat för snabbarna lär det gå på typ 9min.
vilket betyder att vi måste lyfta runt den där jävla skotern lika mycket till.

vi kör upp en ordentlig slinga i sommar istället.

Vad händer i helgen grabbs?

Det finns en liten trist risk att det inte blir något KM i greenvalley, det är tydligen okörbart pga all snö som det är just nu, hoppas det styr upp sig.

Några alternativ?

Salas crossbana om den plogas kanske kunde vara kul att åka och göra bort sig på?

Vad händer i helgen grabbs?

Det finns en liten trist risk att det inte blir något KM i greenvalley, det är tydligen okörbart pga all snö som det är just nu, hoppas det styr upp sig.

Några alternativ?

Salas crossbana om den plogas kanske kunde vara kul att åka och göra bort sig på?

banjospelning med 200an hemma är givet för min del!
välkommen

...verkar bli KM oavsett, man kan alltid lita på mina bröt-enduro-bröder i SMK! :yoparty Jääävlar vad det skall bäras dödsraket på lördag! :banana

aa haa och halva tema betongen tänkte köra på söndag på obestämd plats. själv står man på osäker mark. Kanske blir en djupsnöbrytning på mälarisen. Usshhh det känns inge bra när vi splitt5ras såhär :gråta

aa haa och halva tema betongen tänkte köra på söndag på obestämd plats. själv står man på osäker mark. Kanske blir en djupsnöbrytning på mälarisen. Usshhh det känns inge bra när vi splitt5ras såhär :gråta

Ni får väl sätta på er brallor istället för tyllkjolarna, och fälla upp sittringen när ni pissar. Det är KM i endurohimlen på lördag, frågor på det? :D

Ja-nej, blev inget KM...det hade missats att söka tillstånd hos lagens långa arm (man lär ju undra, klubben har tillstånd att köra där dygnet runt, vilken dag som helst, men blir det en tävling så skall man söka tillstånd, banan är försäkrad oavsett, och det är samma lirare som kör, på samma sätt, som vilken träningshelg som helst - man blir förbannad).

Får se vad det blir då...

vart åks det? vill samåka om inte nån vågar trotsa Pipstigen igen
kan bara köra lör, ska på utflykt till jämtland och snacka lite med presidenten där.
lördag! vart!?

med tanke på töväder idag kanske man vågar attakera pipstigen annars blir det välla fågelbacken

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT