GAZZ söndag?

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Nån som tänkt gazza litta i morgon? Det ser ut att bli någorlunda väder och 7 grader, då ska man väl tåla 1 timme eller 2 på hojen.

Möter gärna upp i Staffanstorp, Svedala eller Lockarp om någon är sugen.

El Garto skrev:
2051693 Nån som tänkt gazza litta i morgon? Det ser ut att bli någorlunda väder och 7 grader, då ska man väl tåla 1 timme eller 2 på hojen.

Möter gärna upp i Staffanstorp, Svedala eller Lockarp om någon är sugen.

jag ska ev. ut med farsan då han ska ev. ska provköra en ST4 men annars hänger jag nog gärna på :) eller kanske båda av oss vet inte

det är nog inte omöjligt att man hänger på...
fast då får det fanimej vara varmare o torrare än idag.

Var ute och körde 13mil idag, härligt!!!

Kanske sugen imorgon också.......

När skulle detta vara?

Lovat fruntimret att utöva någon sorts racketsport imorgon, men om vi kör hyggligt tidigt så hinns både och med.

Körde inget idag pga en massa ärenden. Byter däck på bilen om jag får tid vid 11-snåret. Men sedan är jag på! När handlar det om?

:squid

har lovat en tjej ifrån Ninjariders att gasa lite med henne imorn men om hon bangar ur så är jag på. Längst bak för mig tack :brinnerup :skrämd

Easy_Mike skrev:
2052502 även om du ska gasa med henne så kan väl bägge följa med då :fatta! hönshjärna

:hihi

Öhhh vet inte hur hon ställer sig till att köra med RR jag blir litta brun i byxorna själv jue :skrämd: men det verkar inte som om hon skall med :)

Fick du kört nåt idag eller ?

Deagol skrev:
2052514 Öhhh vet inte hur hon ställer sig till att köra med RR jag blir litta brun i byxorna själv jue :skrämd: men det verkar inte som om hon skall med :)

Fick du kört nåt idag eller ?

icke en meter...började stänka lite..o sen hade jag inte letat upp skinnstället heller...men nu har jag inga fler undanflykter...

*garvar* det var därför jag var ute i morse liksom men det kunde slutat riktigt illa idag.

Hade bytat pads på frambromsarna och jag tyckte att allt såg ok ut. Körde inga problem. Körde lite till skrammel skrammel skrammel , piooooooooooooong där kommer en pad flygande ingen frambroms :skrämd he he tur att det var uppförsbacke och jag inte kom sådär jävla fort *flin*

:banana

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back