GAZZ söndag?

Lämnar över min dotter vid 11 så innan kan jag inte men vet jag var ni kör så hinner man kankse ikapp :banana :va

Deagol skrev:
2053103 Lämnar över min dotter vid 11 så innan kan jag inte men vet jag var ni kör så hinner man kankse ikapp :banana :va

Jag avvaktar ett par timmar till. Var ute och sprang en runda nyss och vägarna är INTE torra just nu. Hoppas att solen kan titta fram tillräckligt så att det blir någorlunda torrt om ett par timmar. Som sagt, jag avvaktar.

Last edited:
Jag är lite kaffe sugen så när jag har lämnat dottern sticker jag ut. blir kaffe i storp på staoilmacken eller nåt

skall ni iväg så pms:a

0734-132847

:banana
Fan easy ligger nog o soooooooooooooover

El Garto skrev:
2053113 Jag avvaktar ett par timmar till. Var ute och sprang en runda nyss och vägarna är INTE torra just nu. Hoppas att solen kan titta fram tillräckligt så att det blir någorlunda torrt om ett par timmar. Som sagt, jag avvaktar.

Äh, det är i stort sett torrt redan!
Nåja, kanske väntar eller kör en runda själv - hinner inte vara ute mkt senare än 13 iaf.

Jag gazzar till Kuntstorp vid 11.30 - ring om någon vill med från Löddetrakten (nummer i privata delen)... annars ses vi kanske där :tummenupp

Det e ju SAAAAAATAN va det ska stirras...
hela poängen med att glida iväg lite halvspontant raseras ju av sånna här förbannade scoutfasoner..
JAG kör hemmifrån vid 12 tiden..vet ej vart om det skulle pasa ihop med ngn annan så e ju det jättebra...

Easy_Mike skrev:
2053168 Det e ju SAAAAAATAN va det ska stirras...
hela poängen med att glida iväg lite halvspontant raseras ju av sånna här förbannade scoutfasoner..
JAG kör hemmifrån vid 12 tiden..vet ej vart om det skulle pasa ihop med ngn annan så e ju det jättebra...

*gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarv*

Passa säkert fint med mig :banana

ja men vafan..uppe kl 8.. :4skrika
"har varit ute en sväng o kollat vägarna"...hahaha....

hade det varit högsommar med 23 + grader kl 9 hade det väl varit ok.. :hihi
nä om man skulle vara i typ s-torp vid 12.30...så kan vi ju glida ut o sopa av häckebergaring elr ngt..
jag o Deagol kör "samlad trupp" från Eslöv.. :3freak

Ok, hämtat hem hojen från garaget.
Trycker i mig lite käk o kör sen mot statiol s-torp. Är väl där vid 13.00 ungefär.
Förväntar mig att se någon där :tungan

Last edited:
Ahapp. Hemma igen.

Turen började bra men slutade sämre.
Väldigt förädiskt ute, en del vägar är hur fina som helst, medans en del är täckta i grus.

Slutade med att jag fick bekanta mig med asfalten lite borta vid 108an vid avfarten mot "Fjällfotajsön".
Bilder: http://sill.rtfm.se/~eh/aj/
Klantigt som fan att missa rullgruset... :huvet

Nåja, ingenting skadat på mig och kraschpucken tog typ allt på hojen.

Dock så misstänker jag att en trottelpositonssensor som sitter precis inanför fästet för kraschpucken har fått sig en kyss. Kan inte gasa mer än dryga 10% nu utan att motorn storknar - hade en maxhastighet av 80 på fyrans växel på väg hem.

Trist att höra men bra att du klarade utan brutna ben.

Hemma tidigt fick avvika, städa o gäster ikväll. Kul var det iallafall :banana allt ok inget specielt hände förutom ett rejält bakhjulssläpp i häckeberga som jag tänker döpa om till gruseberga :va innan ösregnen har gjort sitt.

eay_Mike gillar tydligen riktiga grusvägr *garv* he he

Bugar för att få haka på :)

Degis

Det va ju attans va du skulle stirra Deagol.. :3freak
nu e jag hemma..
jag sa ju att vi skulle köra hem..sen försvann du spårlöst. :fatta!

jaja..förutom grusvägskörning alà MCK Vilse så blev det väl ganska bra ändå.
hemma igen iallafall...alla klarade sig utan fadäser. :tummenupp

Var också ute igår och idag och mycket grus blir det (Söderåsens norr och västnedfart var extremt hala, men även kring Häckeberga och Slimminge låg mycket skit på vägen som gav tillfälliga småsläpp). Skulle behövas ett seriöst slagregn som sköljer bort skiten...

Synd på hojen, Xyx, men den verkade ju klara sig ganska bra...

pjohan skrev:
Synd på hojen, Xyx, men den verkade ju klara sig ganska bra...

Ja, men som sagt, ingen större skada skedd.
Just nu grämer jag mig bara över att jag inte gjorde något åt den fästbult för kraschpucken som jag vid monteringsögonblicket tyckte var lite för lång utan lät det vara.
Blir till att köpa en ny TPS och sen sätta i nån bricka eller två vid pucken för att det inte ska hända igen.

Bulten har iaf vikt sig som den ska och det finns ingen antydan till sprickor eller så i fästet :)

Easy_Mike skrev:
2053710 Det va ju attans va du skulle stirra Deagol.. :3freak
nu e jag hemma..
jag sa ju att vi skulle köra hem..sen försvann du spårlöst. :fatta!

jaja..förutom grusvägskörning alà MCK Vilse så blev det väl ganska bra ändå.
hemma igen iallafall...alla klarade sig utan fadäser. :tummenupp

Du får gazza på lite bättre nästa gång :D
Jodå, det var en runda helt i klass med MCK Vilse. Men förra året hittade jag jättebra till Skurup via Sturup, söder om landsvägen osv. Idag sket det sig totalt. Och jag håller med, gruseberga är inte att leka med nu på våren.
Hoppas att det blir väder för ett gazz på onsdag :)

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back