Gay army

JoJoman skrev:
Fattar inte hur killar( om man kan kolla dom det) kan bli så fjolliga. Har dom haft allvarliga problem i sin uppväxt?

Antagligen är det väl rätt mycket gruppbeteende. T.ex. blir ju straighta machokillar jävligt jobbiga och grabbiga när de umgås i grupp.

GuW skrev:
Om nu folk är så jävla homofoba som det verkar här på forumet, hur i helvetet kan då dom "meterosexuella" breda ut sig som dom gör..

Jag har inte fattat vad metrosexuell (som det väl faktiskt stavas) egentligen betyder men det verkar vara ett av de senaste inneorden. Nån som kan förklara?

Coola Ola skrev:
Jag har inte fattat vad metrosexuell (som det väl faktiskt stavas) egentligen betyder men det verkar vara ett av de senaste inneorden. Nån som kan förklara?
Metrosexuell är en ibland något nedsättande beskrivning på den trend hos heterosexuella västerländska män som av vissa (framför allt västerländska män som inte hakat på trenden) beskrivs som feminina då de intresserar sig för sådant som traditionellt hört till den kvinnliga (och stereotypt homosexuella) könsrollen, t.ex frisyrer, heminredning?, mode och Fame Factory. Mark Simpson myntade ordet år 1994. Metro syftar på att det är ett storstadsfenomen (där toleransen och dekadensen är större).

//Susning.nu

GuW skrev:
Jag kom förövrigt hem från hufvudstaden i dag, på ett utav ställena vi köpte öl visade en bög tydligt intresse för mig, vilket jag bara garvade bort, men visst undrade jag vad jag hade gjort för "fel" som bara lyckades fånga hans intresse. (kan det vara min slokmustasch?)
Sexy-slokmustasch... :brynad

Ifjol när farsan och hans anställda var nere i sthlm på konferans så var det en herre som började stöta på farsan och ville bjuda på öl. Trots att han inte har sexy-slokmustasch, så det kanske var för att han har sexy-kulmage eller något då.

Esquire skrev:
Sexy-slokmustasch... :brynad

Ifjol när farsan och hans anställda var nere i sthlm på konferans så var det en herre som började stöta på farsan och ville bjuda på öl. Trots att han inte har sexy-slokmustasch, så det kanske var för att han har sexy-kulmage eller något då.

Fan, du har det...
Min sexpack har vuxit till sig till en familjepack, närmare storköksförpackning, det måste vara det dom går igång på...

MattE. skrev:
En av bögarna, Tom, han liknar en i min klass som fan.

jag visade ett foto på honom för de i min klass som inte hade sett gay army
och frågade om dom kände igen personen på fotot, alla tittade på han i min klass
men var inte säkra.
å enn i min klass som heter bjarne han ba sa att det va en skitball pryl som hände å sen hadde vi kuddkrig men sen kom fröken å då vare slut! :yoparty

Herregud, finns det inget diskussionsforum för lågstadieelever? Lunarstorm eller något?

Påtal om gay, här får ni en idolbild på mig från i fredags :D

hehe.jpg

Vad F-n Har Det Här Med Sporthojar Att Göra?

Stäng den här tråden & sluta posta så j-vla mycket smörja!
Det ENDA denna tråd kommer leda till är en massa munhuggande.

Tänk efter innan ni postar orelevanta inlägg.

Hum, kan någon spegla den riktiga versionen av filmen, den här är endast 181 byte stor... De är lite för litet tycker jag!

skumt..

X-up skrev:
Stäng den här tråden & sluta posta så j-vla mycket smörja!
Det ENDA denna tråd kommer leda till är en massa munhuggande.

Tänk efter innan ni postar orelevanta inlägg.
Är du gay, homofob eller bara grinig?

Gay Army skänker ett gott skratt på söndagkvällar, hur kul som helst egentligen. Jag tror att alla som har lite vett förstår vid det här laget hur en castingprocess går till vid såpor.

Det är klart dom plockade ut dom fjolligaste våpen dom kunde hitta. Men i sista avsnittet släpper dom en bomb serru, Rosenbaum är gay han med! ;)

/SSB

Tror att dom som utger sig sjalva som dom varsta boghatarna i sjalva verket ar dom som ar oroliga over sin egen laggning, och innerst inne garna skulle rida lite korv :hihi

Lat folk va precis hur dom vill, for fan. Live and let live :)

Långa farbron skrev:
Som i "fy fan vad gött" gissar jag på att du menar ?

Nej mer som i:
"fy fan vad fett"

:yoparty

Jag känner inget homo, eller rättare sagt - jag kände bara ett och han är inte homo längre och sen känner jag honom inte längre heller. :brynad

Markus skrev:
Nej mer som i:
"fy fan vad fett"

:yoparty

Jag känner inget homo, eller rättare sagt - jag kände bara ett och han är inte homo längre och sen känner jag honom inte längre heller. :brynad

Måste du alltid blanda in Korvgubben i allt :rolleyes:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...