Långa farbron skrev::snelugg
Han har bytt ijen, nu är det rUfZiT som GeLlEr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Långa farbron skrev::snelugg
Markus skrev:Han har bytt ijen, nu är det rUfZiT som GeLlEr.
Långa farbron skrev::gayknullrufs
Men vad snackar du för jävla dynga.X-up skrev:Stäng den här tråden & sluta posta så j-vla mycket smörja!
Det ENDA denna tråd kommer leda till är en massa munhuggande.
Tänk efter innan ni postar orelevanta inlägg.
Förstår inte heller vad det är som gör att killar blir så extremt feminina bara för att de "gillar" killar. Uschh! 
Markus skrev:Nej mer som i:
"fy fan vad fett"
![]()
Jag känner inget homo, eller rättare sagt - jag kände bara ett och han är inte homo längre och sen känner jag honom inte längre heller.![]()

General E skrev:Male bonding! Det här är ett party, armens kamratskap...

Precis vad det är...men, det är alldeles för mycket sån icke-relevant skit på detta forum.Kuritas skrev:Överflödiga diskussioner?
SSB skrev:Är du gay, homofob eller bara grinig?
Gay Army skänker ett gott skratt på söndagkvällar, hur kul som helst egentligen. Jag tror att alla som har lite vett förstår vid det här laget hur en castingprocess går till vid såpor.
Det är klart dom plockade ut dom fjolligaste våpen dom kunde hitta. Men i sista avsnittet släpper dom en bomb serru, Rosenbaum är gay han med!
/SSB
kaZmur skrev:Men vad snackar du för jävla dynga.
Detta är forumet för överflödiga disskussioner, dvs sådant som inte är Mc-Relaterat.
Passar det inte dig så ge fan i att läsa här då och håll dig till de övriga forumen.
Herregud människa!
X-up skrev:Se, fick jag inte rätt?
"Det ENDA denna tråd kommer leda till är en massa munhuggande"
Långa farbron skrev:Det var väl det som var tanken bakom ditt första inlägg gissar jag.
Men det var inte en massa munhuggande innan du kom in på tråden. Och tråden är väl ett par veckor och bara på fyra sidor? Alltså ingenting om folk här skulle fått för sig att trassla in sig i någon sandlådediskussion där de försöker bevisa att just de är den som är mest pk.X-up skrev:Nej faktiskt inte.
Esquire skrev:Men det var inte en massa munhuggande innan du kom in på tråden. Och tråden är väl ett par veckor och bara på fyra sidor? Alltså ingenting om folk här skulle fått för sig att trassla in sig i någon sandlådediskussion där de försöker bevisa att just de är den som är mest pk.
Detta är OT-delen av forumet. Här förekommer irrelevant skit. Vill du inte läsa sånt så behöver du inte snegla in här.
Ha en fortsatt trevlig kväll.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen