Gay army

UrbanTiger skrev:
Varför gör man en trailer om nått som ingen vill titta på :va
Finns massvis som vill titta på sånt här. Kan lova att det får många fler tittare än många andra dokusåpor.
Fattar inte vad det är att haka upp sig på hur folk beter sig, i min värld så är det en bättre värld ju fler bögar det finns. För då finns det fler brudar till mig! :)
Så länge de håller på med varandra och inte börjar stöta på mig så anser jag det som helt okej att de finns. De är ju som vem som helst när man pratar med dem. Att sen tv väljer ut de mest extrema är inte så konstigt. Vem hade velat kolla på Bosse Hansson eller nån annan tråkig bög på tv. Det är ju ungefär som att sätta in normala personer i robinson, hade ju inte varit kul o kolla på.

Caffe skrev:
Jag tror att samtliga som skrivit i den här tråden och häcklat tvestjärtarna är lite nyfikna på hela grejen själva... Brottas med sexdrömmar framkallade ur undermedvetandet där slätrakade mansrumpor utgör 99,9%.

-Usch vad äckliga de där är!!

Drar säkert till Thailand varje vinter och radar upp transarna kväll efter kväll.
Vad säger era mödrar egentligen? Hur kan ni leva med er själva??
Jag mår illa...

Vilket jävla skitsnack! Det där hör man från varenda homo/bi numera att alla som tar avstånd från dem är smygbögar etc.
Som sagt, jag bryr mig lika lite om dem som alla andra människor och jag har knappast undermedvetna bögdrömmar :7peta

Chris Ash skrev:
Hur kan du vara så säker på det om de är undermedvetna?

För jag är väl medveten om mitt undermedvetna :va Det borde dyka upp någonstans isåfall om jag hade sådana drömmar. Och nu var det iofs drömmar som manades fram från sitt undermedvetna som bstod till 99.9% av bögdrömmar, men jag orkade inte skriva så långt :kocko

Är det en svensk serie eller en amerikansk serie?
Om det är en amerikansk serie undrar jag varför de tog just skandinaviska bögar?
Är bögar här fjolligare än i USA?? Jag skulle inte vilja vara i deras logement med mitt :arsele :hihi

Jag såg en dokumentär om att bögar, där sa de att bögar börjar prata fjollspråk för att störa. De märker att vi blir irriterade och så får de uppmärksamhet som bögar och sånt. Jag känner till en som är så men jag känner även en bög som är normal.

Chris Ash skrev:
Om man nu ska vara bög så är det ju läderbögsstuket som gäller. Rob Halford ser enbart cool ut.....
TOFBigBoots01.jpg

ultimate_TF skrev:
Är det en svensk serie eller en amerikansk serie?
Om det är en amerikansk serie undrar jag varför de tog just skandinaviska bögar?
Är bögar här fjolligare än i USA?? Jag skulle inte vilja vara i deras logement med mitt :arsele :hihi

Tror faktiskt att de dragit hit en amerikansk drillinstructor!
Fordonen ser ut att vara svenska 11 elller 20-bilar. Kasernerna ser också svenska ut. Att de skjuter M-16 kan vara för att instr inte har utb på svenska vapen.
Man kan roa sig med att fundera på hur turerna gick inom högkvarteret innan de godkännde programidén med "9 of the gayest men in scandinavia" plus en rabiat jänkare... Respekt till sveriges ÖB Håkan :yoparty

General E skrev:
Man kan roa sig med att fundera på hur turerna gick inom högkvarteret innan de godkännde programidén med "9 of the gayest men in scandinavia" plus en rabiat jänkare... Respekt till sveriges ÖB Håkan :yoparty
Menar du inte bögkvarteret? :hihi

2fast4hjo: jädrigt bra ord. Det ska jag börja använda.
Det finns ju bögar som är som vilken hetrosexuell man som helst (inte riktigt på alla punkter då...), och sedan finns det de som är inte är som den genomsnittlige hetrosexuelle mannen.

Varför har vissa med en läggning mot hbt samtidigt en så kraftig läggning mot exhibitionism?

Jag tycker det är skoj att dom leker lite med alla invanda roller och förutfattade meningar som folk har.

Sen är ju frågan hur mycket extra dom fjollar sig.

Långa farbron skrev:
Jag tycker det är skoj att dom leker lite med alla invanda roller och förutfattade meningar som folk har.

Sen är ju frågan hur mycket extra dom fjollar sig.

Svaret på frågan är nog: MYCKET. Ganska kul att titta på. Fast ändå inte. :va

Caffe skrev:
...
Drar säkert till Thailand varje vinter och radar upp transarna kväll efter kväll.
Vad säger era mödrar egentligen? Hur kan ni leva med er själva??
Jag mår illa...

Även om du inte får några poäng för diplomati så tror jag att jag håller med dig. De inledande kommentarerna om homosexualitet i den här tråden är ett tydligt bevis på att skolsystemet har en del taskigt utgångsmaterial att bearbeta.

Att betrakta homosexualitet som en sjukdom är rent bedrövligt korkat och att utifrån det diskutera orsak och botemedel är motbjudande.

Skrattade

Jag skrattade som bara den när jag såg programmet i går. Framförallt när instruktörer kollade igenom vad de hade med sig och hittade en lila dildo och en stor svart buttplugg och instruktören frågade vad man använde den till.

Yes folk som är så överdrivna att de tom är en parodi på sig själv är faktiskt kul att titta på.

För min del har jag inga problem varken med bögar eller lesbor för det är ju trots allt människor. Inte tror ni väl att Linda R visar hur alla tjejer i Sverige beter sig?
Eller........

En av bögarna, Tom, han liknar en i min klass som fan.

jag visade ett foto på honom för de i min klass som inte hade sett gay army
och frågade om dom kände igen personen på fotot, alla tittade på han i min klass
men var inte säkra.

lagom med skratt när jag berättade att det var en från gay army :P

Äh, de måste ju va lite extrema bara för att de ska bli "bra teve".
Folk får vara lagda lite hur de vill, så länge de har en partner som är med på det hela och inte skadar någon. (jag pratar nu om att man får väl va homo, bi eller straight, pedofili däremot, DET tycker jag e sjukt!)

Om nu folk är så jävla homofoba som det verkar här på forumet, hur i helvetet kan då dom "meterosexuella" breda ut sig som dom gör.

Jag kom förövrigt hem från hufvudstaden i dag, på ett utav ställena vi köpte öl visade en bög tydligt intresse för mig, vilket jag bara garvade bort, men visst undrade jag vad jag hade gjort för "fel" som bara lyckades fånga hans intresse. (kan det vara min slokmustasch?)

:tuttar där verkade mest upptagna med sig själva, inte för att jag var intresserad, dom är mest kul att titta på.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg